Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, December 3, 2008

Tersentap

Mengada2 tetiba nak tersentapkan... nak merajuk2... alah bukan apa... merajuk manja jer.... chewah... tetiba received this....



Hahah... terus je cair... ok kita tak merajuk daaaaaa.... sila tampo saya kuat2... mengada2...

Dont worry, sampai kapan pun saya sayang bangat sama kamu...hanya kamu :P

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

iKHMAR said...

Owh..
ini harus saling menyayangi sampai bebila ni...Amik berkat. Huhuhu

Sang Lelabah said...

jgn la senta/majuk.. jauh2 ni..
susah hati dibuatnye.
klu dekat xpe gak..immediately terpacak depan uma u..heheh

Hasra_Razali said...

Wahh....sehari lagi tuh...ehem..ehem..sure gundah gulana hati org tu..

wish u happy ever after....so, utk "sang lelabah", r u ready for the 1st date? sbb nnti ur gurl will take ours photo non-stop...of course la kan, ramai follower dia yg nk baca update 1st date korang...hehehe

ops...aku ni mmg over bg komen kan,cida...tampo aku laju2 ekk..:p

Suki Cida said...

ikhmar
Oh inya Allah yer ikhmar... :P

Sang lelabah
Awww touching... yer ke? ok u balik i merajuk banyak2... kihkihkih

Hasra
Meh sini pipi ko tu Hasra... pang pang pang... cukup laju tak? tak cukup? Haiyakkkkk! kihkihkih

Aah la... berbunga la hati sekarang ni... hope semua ok... dia suka aku, aku suka dia... ngeh...ngeh...ngeh