Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 4, 2008

Sakit kepala

Semalam kerja tak banyak tapi bos aku dah start kerja...start kerja sini bila dia dah mula nak checking itu ini... maklumlah dia kan gi holiday awal bulan lepas. Gi China ke mana tah, 14 hari, kira buat umrah la tu versi cino... hahah... than balik sini seminggu lepas tu fly 4 hari jumpa GF kat Indonesia... cit! Balik sini semua kerja tak buat... Veranggan je lebihh... ari ni dia active pulak... naik itu nak ini... bosan akak!!!!

Stay opis sampai kul 645... kerja aku banyak lak tertangguh...

Dlm kereta, kepala aku dah sakit... berat macam ada benda je hempap kepala aku... tapi gigih jugak la drive sampai umah... lepas masuk, terus landing atas sofa... terus terlelap...
Ibu :- Ni asal ni? Sakit?

Me :- Sakit Kepala

Ibu :- Makan coklat ke?

Aku geleng... yup aku ni suke makan coklat... always be my fav... TAPI quantiti yang banyak buat aku migrin... daging pun kalau ambik quantiti yang banyak aku ting tong! Tapi tu semua fav aku... sajer jekan tak bagi aku makan... Aku tak tahu la... tapi perasan jugak kalau excited tak sedar diri mencekik benda alah ni tentu sakit kepala...

Ibu :- Makan ubat la...

Ubat? Ermmmm selagi tak tenat jangan la mimpi di siang ari nak makan,kan... sori naik lori. aku tak jawab tak nak... mak aku ni teruk... ada jugak dia berdiri depan aku sampai aku telan ubat... so purak2 tido... hahah keji!

So the moral of story, kalau sakit, sila tido kat bilik... jangan tido kat ruang tamu anda... ayah balik pun dia pelik tengok aku kot... walaupun mata tak leh nak bukak sbb penat + mengantuk, tapi telinga aku ok lagi...

Ayah :- Apasal ni magrib2 tido... tak sihat? ~ Asking my mum...

Ibu :- Tak sihat...

Ayah :- Mana nak sihat kalau dah seminggu berkurung dlm bilik... makan pun tak... mengadap computer je

Perh! Ayat tak leh bla bapak aku ni....

Tapi seyes la u all... aku rasa rehat tak cukup kot... bila bangun terus naik atas... mandi and than lepas tu on line... hahaha.... so dad you are rite... muahahah... ush...dah seminggu ke aku tak makan? Not gud...not gud... alah mmg tak makan umah... kat opis lunch ok je makan... so nanti along MMS gambar tengah makan ok... *gelak puaka tebing biru*

Motip cerita? Hahah sukati akulahkan nak citer... layannnnn



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

KiKiHanakO said...

wah,.nak kek tu yang....

iKHMAR said...

ish, ish, ish....
harus mkn juge kat umah ni...
Nnti kalo sakit, xble on9... Abes lah pembaca setia blog Kak Suki Cida akn merana....Wuwuwu~