Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 4, 2008

Vedio Conf...

Semalam sakit kepala kan? Ha lepas bangun mandi than duduk gigih la konon nak update blog... My cozen brother invite tuk buat vedio conf... so layannn la nak call mahal oooo.... hahah but macam Ashiq cakap la... no wonder it free... this is what we got! Macam apa je... hahah... terjerit2 aku berbual dengan dia... bukan tak dengar, tapi putus2...nak terkuar anak tekak aku menjerit...

Dia tak faham apa aku bual, aku pun tak faham apa dia bual... last2 broadband disconnect!
tention aku... mencik!

Tapi best... heheh... patutlah free punkan... line mmg hancus!

Itu je nak cerita.... heheh bye2...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

iKHMAR said...

Oooooo...
Hehehe...jimat bil tepon kannnnn? =)