Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 9, 2008

:(

Aku tak leh nak wat kerja... tetiba je hati tak tenangkan... asal ni... Zam tak cal lak... cit! What telah hapen! Sms tak reply... dr tadi sampai sekarangkan... ermmm relex...relex... Insya Allah tak ada apa-apa... ni cume perasaan aku yang selalu je over tau... org yang ilang barang ok relex aku je yang risau giler2...

Aku call dia, dia jawab "I call u back" dah... letak fon... apa hal yek? Nod gud...not gud! Aku tak leh nak buat kerja ni... that y im blogging! Risau tahap ultraman!

Should i call him again?

No?

Yes?

May be?

Aku takut dia nak settle hal dia je... aku sibuk2 lak cal...kang dia cakap "Ko ni tak faham bahasa ke?" wahhh kang tersentap lakkan?! sbb dia tak pernah lagi buat masa ni ignore, tak balas sms aku... walaupun apa pun sikit pun dia akan balas.... tapi ni senyap...

Suspen je tau!

Tak suke!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

aLiYaHaRiZ said...

nasihat dari pakar perunding kecantikan!!! jgn kol!!!! nanti jadik tsunami...sebab LELAKI x suke di ganggu...nanti kena jerkahhhhh!!! itu che abe saye lah....tapi zam x mcm tu kannnnnnnnn.....

Suki Cida said...

wany
Yer ke? Tu la pasal... kang dia marah lakan.... nak uruskan semua ni pulak...tapi tu la... hati tak tenang lak... nak jugak tahu apa jadi....hope semua oklahkan :(

iKHMAR said...

Sabo kak...
Hehehe...Sabo yoep!
Wuwuwu.

Abe Zam!!
Jgn lupa kasi report pada sayang abe ni! Siannnnnn, tau!!

Me, Mrs Taj said...

betol ckp aliyahariz..mau perang dunia kedua tercetus!! ihii sabo la ye..tak kemana dia tu..

Suki Cida said...

ikhmar
Tu la abang zam ni... selalu bikin suspen jo!

Mrs TAj
Hahah mmg dia tak kemana... tapi risaulahkan... anyway semua ok dah