Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 2, 2008

Cari Pasal....

Cerita aku dengan Zam is not someting new...tapi berita ni dah pun tersebar luas... hahah... so today Pak cu email me and CC the email to few other family member...

Nak letak email tu kat sini tapi maaflah gune email office lak... so im at home do the auto publish entry... Bila received email tu, aku rasa macam tah... mmg org tua ni cari pasal dengan aku... haha... so i Cc the email to Zam as well...anyway yang diorg nak tahu ni pun pasal Zam,kan? So Zam ok je... dia pun baca tergelak2... tah apa-apa je family aku ni kan... hahah... but dear that's us! Kalau sakat menyakat mmg itulah mereka...

So panjang jugak la email tu... semua kutuk2 cakap itu ini... sbb diorg kata muke Zam muke Pak cu... hahah *pengsan* ... you all tahulahkan pak cu aku tu macammana... suke menyakat... dah tahu macam ni dia mmg cari peluang je... so email masih berterusan... sampai penuh inbox aku... yang paling rajin reply pak cu la... tention aku boleh dapat darah tinggi ok!

So... tah macammana sepupu aku Ashiq tulis

"Shida ko kena kutuk teruk... where is ur man... dont want to stand up for his gurl..."

Something like that la... tak recall lak... Zam mmg dari mula received email2 tu dia tak balas apa pun... dia just bacalahkan...aku Cc kat dia so that diorg tak kutuk lebih2... hahah... diorg suka suki je, kalau pat kenakan org nombor satu ... i wont let that happen to Zam of coz.... Bluekkkkk. So aku YM Zam...

Me : Sayang... u nak jawab ke email tu? (ngeh...ngeh 18 SG di sini... wakakak pedulik!)

Long silence... adalah 20 minit gitu...

Zam : Jap ada kerja... tengah train org....

Hampa ok time tu... korang fahamkan? Tu jawapan standard org cari alasan, muahah, mungkin dia tak berminat la kot nak balas... so aku balas la email diorg sendiri...

Kutukan tu tak la teruk sangat sampai dia nak tolong... anyway dia bz kerja tak macam ko...

Lebih kurang macam tu la bunyik dia... aku pun tak ingat sangat... so continue kerja... pastu terus ada email masuk...

Sangat terkejut... bila Zam reply email diorg... i should paste la the email here!

Korang mesti la pikir apa yang nak di herankan pun,kan? Heran la... aku ingat dia tak berminat nak reply... and Alhamdulilla aku puas hati dia jawab setiap email yang diorg hantar after that... jangan kata aku, diorg pun terkejut... thanks Dear... berbunga2 la hati mak cik,kan...bukan aper aku cume takut kalau dia tak seyes je dan anggap hubungan ni to early nak kenal familykan... tapi dia tak kisah, wah sesungguhnya aku suke.... muaksss muaksss la sayang! Sayang dia...




The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

Hasra_Razali said...

Ermm..berbunga nyer ler hati korang berdua ekk....:p

aLiYaHaRiZ said...

eh..eh..muke die mcm tony eusoff pun ade lahh....waaaahhhhh!!! achik vanggggaaaaaaaa...vangggggaaaaaaaaa...cida kena belanja wany lah mcm ni...sebab kite tak kutuk bf die...hikhikhik...

Anonymous said...

waahh kena paste apa abg din cakap! -ZY

Suki Cida said...

hasra
aah la... bervungaa2

Wany
Tony Yusoff? OMG... hahaha... some said Tengku Imran... macam2 la diorg ni... boleh je... nanti suruh Zam belanja... hahah sbb wany puji dia... ngeh3

Zy
Hahah... tu la pasal...

Suri said...

suci sungguh besfren aku tu kan... zamani oh zamani...