Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 20, 2009

Double Date

Hari khamis, aku ambil Zamani kerja... ingatkan entry pasal dia suruh adik dia Ateh hantar gi kerja, than me gedik nak ambik dia balik kerja... suci tul... GF siapa kengkawan?

Lihat la kami.... oooo sangat mengadakan...

Back to story... lepas ambik Zamani balik kerja, aku nak sangat minum Ais Blande Choc kat Bandar tasik pemaisuri... kedai Q bistro tu... oh to reader Ifah... that day dia tinggalkan jejak kata umah dia dengan q bistro tu dekat... bagi la fon number Ifah so that boleh jumpa... lepas dari tu aku dengan Zamani macam suke kat sana sbb ada internet connection yang sangat best!!!! So kemungkinan tuk ke sana mmg besar la....

Sbb tak jumpa 2 harikan... wah degupan jantung tuk macam first time jumpa... mmg apa je... hahaha... lawak time tu... so petang tu janji dengan Hasra nak jumpa... maklumlah minah ni nak jumpa benor bakal abang ipor dia...kuikuikui... tapi dia ada hal pulak... so apa pun aku tak kisah ada tak adanya Hasra, kami tetap nak jumpa... rindu maaaa....

But on the way nak ke sana, Hasra call kata nak join.. so oklah....

We all sampai dulu....

Aku order air... Zamani tetiba ikut aku la kannnn.... minum air yang sama padahal kutuk air tu tak sedap.... muahahah.... sejiwa la konon.... cream tak sedap bagi kat acik! Cit... mcm budak2.

Aku dah bagi tahu sedappp.... engak mau percaya!

Gedik dulu sblm si Hasra mai...

Dalam kul 930 macam tu Hasra sampai... dengan kekasih tercintha... muhahahah... ini la rupanya mamat yang di maksudkan... yang ikut blog dia, faham la yer... let me and Zamani QC dulu... wahhh velagak tak ingat... baru jadi pasangan serasi ( serasi ke? Insya Allah), nak nilai org yek....

Inilah cintun hati Hasra...

Hasra dengan Faizal pilih dinner...malam tu akak dengan abang Zamani yang belanja.... sila pilih makanan yer.... muahahah....

Hasra garang giloz uols... siap mara2 mamak ni... tunjuk kose... you all perhatikan dlm kedai ini, belakang hasra banyak laptopkan? Sbb internet connection... aku dengan zamani amat tention dan jeles... oooo lain kali mai sini bawak lappy! Harus!!!!

Pilihan Hasra

Pilihan minuman Hasra... yang confirm tak sedap....masam ooooo.... terkemut2 muka aku rasa air dia... ooo sungguh tak best...sori tapi dia sendiri tak suke...

Sbb tu dia tukar dengan air BF dia...licin air org tu... kuikuikui....

My diner... tapi Zamani tak nak makan... time break dia kul 5 so dia dah makan... so dia kenyang lagi :(

Well bagi aku, BF Hasra not bad la... tak la seperti yang dia cerita... oklah cuma tak banyak cerita... pendiam, malu kot... since dia dah lama tak jumpa BF dia... aku dengan Zamani biasalah buat hal sendiri... mengada2 lebih2... wakakaka... Hasra tak offer nak ambik gamba kitaorg, tapi tak bermakna tak leh ambik sendiri... hahaha...dia leka dengan sesi suap menyuap dengan BF dia.. hahah aku tak ambik gamba kang terbantut la pulak,kan... so ambik gamba sendiri ada paedahnya....

Aku end kan entry ni dengan gambar2 aku dengan Zamani eh... wowo! yang tak suke, tak pa... aku suke...
I love you bebeh... wakakak tetiba jekan...

Very the overkan... layannnnn

Aku tak tahu asal tangan aku gitu... padahal yang snap gambar ni Zamani... hahah confuse!

Ngeh ngeh ngeh...

Ok itu sahaja laporan hari ni... bluek!

Ok... aku dengan Zamani ada reason ambik gamba2 ni... erm... bagi up sikit perasaan org yang di kata kan tak ada perasaan.... wahhh terlebih sudah... tak adalah... Hasra selalu cakap BF dia susah nak tunjuk perasaan romentik... so konon benda ni jalan la... akhirnya lawa jugak hasil tangkapan gamba ni kan... wakaka... jangan mara yek Hasra cida pecah lubang... but dia tak la teruk sangat... layan baik je aku tengok... kuat menyakat Hasra jugak... tak la bosan sangat.... apa daaaa... ok dah jumpa baru tahu macammanakan...

So Hasra masih mau teruskan niat anda?!!! muahahah

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Wahh statement terakhir tu tak tahan..."So Hasra masih mau teruskan niat anda?!!!" hik hik hik...:-)

No comment..aku pn terkelu nk berkata apa2..wahaha...

Deqna said...

wooo dating sama2 yer.. mesti bf hasra lepas jumpa cida ngan zamani terus jadi lomentik..hehe

iKHMAR said...

encem ar abg Zam kat last pic tu..hehehe. Kak SUki Cida cumel je....=p

Suri said...

wah itukah orangnyer?