Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 20, 2009

In pain???


Aku tak tahu, but i like this pic.... heheheh cute eh... mengeram je budak perempuan tu....
Ermmmm macammana aku nak tulis entry kali ni eh...
Sampai la ke pagi ni....aku sendiri tak tahu apa yang aku rasa... may be sakit demam aku ni ada lagi... damn!!!! semalam balik ok jer, siap update blog lagi... bagun pagi aku rasa lemah macam pagi semalam... ingat nak ambik MC... cilakok punya bos, sajer tau deley kerja aku....
Sesuatu telah berlaku semalam and menarik mud aku sampai ke pagi ni... ermmm... apa yang aku boleh katakan, aku bukan dia... semua benda dia leh terima dengan positive...but apa yang berlaku actually aku tak la terasa sangat... cume tah mana tah roh gembira aku...ilang.... muahaha
Marah ke aku dengan apa yang berlaku? ---> NO
Kecik ati? ----> NO
Merajuk? ----> NO
Terasa? ----> May be
Cume tah... jangan tanya... let me cool down... banyak benda aku kena pikir... so benda remeh temeh ni kalau aku ada masa terluang baru aku review! hahahah...
Sesuatukan?
The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Suri said...

aku seperti faham apakah maksud disebalik gambar itu. haha

Suki Cida said...

Suri
Terima kasih kerana sudi memahami... hahahah