Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, January 31, 2009

Hantaran....

Ari tu aku cume cerita perihal antaran je,kan... since Suri tak dpt bagi aku CD.... semalam sehari suntuk aku transfer gambara melalui YM...banyak giloz.... ada 100++ gambar tak transfer lagi... so ni je yang ada...
Kan aku bagi tahu korang hantaran Zamani hebat gilozzz.... gilozzz jap akak tengok...rasa nak gigit je laki aku tukan tak bagi tahu... but nanti kawin aku cari org yang boleh buat betul-betul.... so ni hantaran aku kat Zamani....

Sila gelak.... jangan kutuk lebih2 ok... hantaran barang tunang 5 balas 7....

Zamani prefer t-shirt... baju kerja dia melambak... tapi aku suke dia pakai kemeja... so memula pujuk dia ambik kemeja, dia ok tapi muke sedih... pikir balik, dia nak pakai... asalla aku paksa2 diakan... tapi aku nak jugak dia pakai kemeja.... (giler cida eh) so bantai ambik dua... hahah puas ati!

Jam swatch! Zamani ni sesuatu tau... biasalah korg tahulakan swatch tak la mahal mana... aku tanya dia nak jam tak tuk kawin nanti... kalau dia tak nak, i will buy for him satu jam mahal tuk engagement ni... dia kata nak... so tu yang beli jam swatch ni je... dah la edision 2002 ok! Now dia kata tak payah bagi jam tuk kawin... sbb jam tu je dah cukup... erm...

Chukolat... 4 kali gi Jusco refil! Semua sedara mara aku tengok ambik... makin lama makin sikit... tah apa-apa jekan hantaran aku ni... hahaha... macam main kawin2 waktu kecik dulu tau...


Puding cake... sponser by Pidah and Shaiful... kawin nanti sponser benda mahal sikit.... lalalala....
oklah menarik la sikitkan... sedih lagi ni pasal cupcake aku tu....

Pusingkan kepala anda tuk baca.... kek coklat...

Penganti cupcake... nasib baik last minit mak cik aku bagi ok... tak deco apa pun... tak pa la... sori ok B... eshhhh nak tunang balik la!

Hasil kerja Cik Hasra... muahahh thanks Hasra...

Now kita tengok hantaran pihak lelaki... alah tak ada gamba satu2 la... haizzzzzz... tention mak cik... camera siapa ada eh... uhhhhh

Bandingkan coklat dia dengan coklat aku... macam2 jenis ok!!!!! siap duit syiling kat luar2 kotak... kekejaman telah berlaku sbb semua tunggu aku bukak ferero but mana boleh.... nak ambik yang lain... hahah giloz kejam ok!

GUbahan buah dia pun kelassss.... i like... tapi angur and stawberi yang diorg tabur je cepat tul laku... tang aku nak makan je tinggal sikit sbb diorg main ambik...

Kain baju nikah.... i like this kain ok... mak mertua ku mmg pandai pilih... kalau aku pilih mmg habis la... mengigil Zamani bayar kat mak dia... hahahah tak pa i like!!! kata nak isteri nampak cantikkan B... muahahaha...tapi seyes, aku suke kaler kain and kain...

Than tepak sireh... sungguh malu sbb aku tak buat... pastu semua bising sbb cakap aku langar adat... buat malu keluarga... ayooo tang aku sibuk tanya opinion sekoq pun tak bagi tahu kena ada... very the sedih ok!!!!

And yang last tu yang pemanis... M&M yang jadi pemanis aku... ewahhhh... habis majlis aku tengok Amira sedap makan.... sedihhh tapi puas makan da.... lalalal....


Thanks mama (chewahhh tak hagak2kan naikkan pangkat sendiri...) Cida suke sangat hantaran2 tu... terima kasih sbb sudi terima Cida as menantu... promise Cida akan jaga Zamani... i wont hurt him in anyway... ~suci tak statement aku~

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

Deqna said...

cantik2 hantaran tu sumer..tapi kan hantaran kalau buat sendiri memang lagi puas hati lah cida.. siyes saya ni pun bknlah kreatif orgnya tapi time tunang & kawin hantaran sumer saya wat sendiri..

p/s: kalau nak kawin ngan seseorang kena kawin ngan keluargnya sekali...