Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, January 31, 2009

Di sebalik tabir....

Korang mesti tertanyakan siapa jadi juru make up aku? hehehe... secara jujurnya aku nak tanya ok tak ai hari pertunangan tu? Over tak? aku suke... 26 Jan tu aku jadi wanita melayu terakhir ok! Aku pun lepas make up tu aku macam terkejut sendiri... hahaha aku ke tu? chewahhhh.... velagak tak hingat kan....

Muka aku yang suci... wel aku kuar dengan Zamani pun without make up... ikut mud la... kalau nak gedik make up la... but i prefer without make up... so Zamani kenala biasa2kan tengok muke aku yang pucat lesi nikan... so kang kawin kalau tak ada make up dia tak la terkejut badak... hahah at least dia terima aku seadanya.

Kak andam ni sangat garang ok... hahaha... tapi oklah... seronok...aku asik kena marah je... tapi banyak tip sambil2 dia makeupkan aku....i like!


Korang dpt agak tak siapa dia? Ermmmmm.... tak ada la hadiahkan... mengadaz ok korang ni.....

Yah....ini Hasra... hahah ok selitkan sikit.... thanks pada Hasra jugak yang menemani aku sebelum majlis sampai la selesai... sian dia sangup tak balik Kuantan semata2 nak menghadiri majlis pertunangan aku... bila kita boleh hang out yek? and jeng jeng jeng....

And Picture.... aku tawakal jugak la kan, sbb ingat ni majlis pertunangan je, so tak perlula kot profesional juru camera tuk ambik gamba aku semua....tapi.... hasilnya?!!! i like!




Aku jamin tak ada camera yang ambik gamba cincin aku se-sharp ni kan.... waaaa suke... ni boleh tunjuk anak aku mummy's engagement ring.... heheheh teroverlakan....


Trillionnnnnn thanks to this gurl.... banyak giler dia tolong aku dan aku tak dapat nak balas satu-satu....

Di sebabkan dia aku jumpa Zamani... hahah dulu merungut jugak asal si Sue ni paksa aku kenal dengan mamat nikan.... Sue banyak dengar masalah aku dulu... kan dulu akak gadis sepi... she help tanpa jemu bagi nasihat.... now waktu engagement aku, dia yang MAKE UP and buat rambut ku ok! Very the sweet gitukan.... magical touch from her oooo... and gamba... gambar2 tu dia jugak yang tolong ambikkan...


Sweet and aku tak tahu nak balas macammana lagi sue... kau tolong aku banyak sangat :) Jangan tak tahu kad kawin aku suami dia yang design ok...hasilnya? heheh aku pun tak tengok lagi tapi kalau dah siap aku bagi korang tengok eh....


So Suri mmg buat part time make up for dinner and pertunangan... aku cadang waktu nikah nak ambik dia... tapi dia ni tak confident la pulak... tapi kalau boleh nak jugakkkkk.... aku suke... biar la org kata tak terang sangat but aku yang minta kat suri buat make up tu lite2... hahah sbb aku nampak pelik la and hasilnya?! Aku puas hati....


Kalau korang ada dinner ke nak tunang ke... let me know drop coment ke, tag kat chat box aku tu ke... aku inform dia... chewahhh tetiba je kan jadi PA dia...

Thank you dear.... love you darling! Muaksssssss muaksssssss.... ni kalau minah tu nampak aku dengan ko kawan baik... harus dia terbakar,kan...kan kan.... anyway siapa kesah... aku je bodo time sekolah tak mo baik dengan ko,kan.... lalalala.... but now... aku sayang ko!

We should hang out sekali la kan... spend gurl day together.... love both of you Hasra and Suri....
NOTA KEPALA :- Congrate jugak buat reader yang tunang sama date dengan aku Devil Vs Baby Angel me terjah blog diaorg semalam ..... sungguh manis BABY ANGELZ that day.... anyway semoga berbahagia selalu yer... congrate again to you and ur musuk...from me and Zamani... hehehe:)


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Anonymous said...

true true... gmbar2 yg suri amik sumer mmg best... gd decision sis! tak amik photographer...
-ZY

Hasra_Razali said...

Eish tak leh jadik ni...ni yg buat aku tak sabar nk update blog aku pasal pertunangan hang ni...aku pn bnyk gmbr cantik tau yg aku ambik, ko pandang kecik ek, kamera pinjam aku tu..hahaha...

Anyway, mmg mak andam ko sgt garang okeyy...aku duk dlm bilik pn, snyap ajer..hahaha...ampun suri!!

Suraya said...

Ya Allah... garang ke aku ni?? hahahaa

neway im glad you're happy dear sis!

~MaMa AdRiAn FaRiQuE~ said...

congrats cida...
:)