Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, February 1, 2009

Vedio Buatan sendiri....



Dulu tak ada Zamani aku banyak cerita pasal keluarga akukan? Lepas jumpa Zamani... aku dok cerita every single thing pasal dia... obses tak sudah... korang muntah2kan la diri korg... macam aku je sorang ada boyfriendkan? But aku tak kisah kalau setengahnya mula bosan, kata macam2... heheh...i dont xpect ppl to like or to love my story... sikitpun itu bukan niat aku...

Lepas ni cerita lak pasal tunangkan... tak habis jugak...so korg layann je la ok... muahaha....

Vedio ni bukan la hebat mana... haha tapi aku sajer je buat tuk tontonan diri sendiri... aku letak kat sini sekurang2nya aku puasatilahkan... hehehe...

Enjoi vedio yang tah apa-apa ni ek....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

iKHMAR said...

Uhuhuhu...
sungguh best video tu! Huhuhu... semoga kekal selama-lama-lama-lama-lama-lama-lama-lama-lama- LAMANYEEEEEEE!

Hasra_Razali said...

Wahh siap ada gmbr ku tu..ahaks! terima kasih.....anyway tahniah utk hampa berdua lagi sekali yerk..!

MahaSayang said...

waaa...inikah hasil video yg ko cipta sehingga kul 6 pagi...???? sgt berbaloi...! hahahahah

Suraya said...

you're most welcome dear!

Suki Cida said...

To all

Thanks you... sayang korang....