Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, January 14, 2009

Hari dalam sejarah

Sila ingat tarikh ini....

13 Jan 2009... Aku dengan Zamani tak jumpa... uhuhu... sangat bersejarah oooo... tapi still rasa jumpa jugak... sbb ari ni kitaorg Vedio Call (3G)... wakakak... lepas rindu... i like!

Kul 545, dia call... aku pekerja yang sangat cemerlang... sampai tak perasan la pukul 530,kan...
Ada vedio call... yah terubat rindu... so nak kira macammana tu? Jumpa ke idok tu gamatnya? Ate sile la jawab yer yob... tak dpt sentuh2... dlm telepon pun jadi ler,kan...

Anyway macam aku janjikan gambo yang aku upload ni cerita semalam... konon la tak mo jumpa,kan... hakkkkk puiiii.... tak leh pakai... kali ni boleh pakai... may be aku sibuk tadi, hantaran bagi kat sepupu aku buat... aku give up! Hahaha semangat ku hilang... eh i nak tunang... i tak leh buat kerja berat2... tapi tak pa... this week aku akan sedaya upaya menghabiskan kerja2... Suki Cida bole!!!! Chewah tetiba gitukan...

Zamani jumpa aden semalam kul 10.30... very the verbungga gitukan... cintun hati dtg nak jumpa... hahah muntah berdarah la korang...

Sori quality tak elok la... tula Zamani tak leh dok diam... suruh upgrade camera aku tak nak... hahah gerak sikit je bergegar la gamba....

Very the touchingkan... bila dia baca blog aku... wahhh sekarang tak addicted dah ke? Dulu kat Penang nak tahu je cerita akukan... kali ni dia Bz... anyway apa yang berlaku semua when im with him apa...


Pose maut bersama... ahak! Dia ni sejak org komen renungan mata tu menawan aku... dia buat gaya tu je kan... sesuai... aku suke... ngeh...ngeh...ngeh... konon2 pandangan mata...
"i love you bebeh...." wak lu!kahkahkahkah... Zamani baca statement ni sure gelak jatuh kusi... ushhhhh tarik balik... jangan2... jangan mencederakan diri... eshhh mulut aku ni... jahit sikit!

Tapi tul la uolssss... aku rindu la dia... rasa2 dia rindu aku tak? lalalalala

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Suri said...

eleh mengada.. tu belum lagi tunang, dah tunang sok aku tatau la apa penyakit lak menimpa ko nanti..hehehehe

wateva it is, im happy for both of yous!! sabtu ni jom kuar! pyramiddd!!!

Suki Cida said...

Suri...
Tu la pasalnya... cinta kuat tu... mengadaskan... tak pa... lepas tunang dah leh lepak umah...kuar masuk org tak kata... mak aku pun ok kalau ada title ni... ngeh...ngeh...

piramid? erm ok je... kita tanya sang lelabah dulu ok

Anonymous said...

hhaha... teringat time zaman sebelum 'diikat'... awien pun gitu, asyik bergambar aje together-gether. skang... uhmmmmmmmmm?!

Suki Cida said...

Awien
Hahah... tu la... susahkan... tak pa dah together2 tak payah dah awien... cida pun tak perlu sbb dah depan mata selalu kan... hehehe.... anyway dont xpect much...nanti tak jadi parah oooo... 'dia' tak abaikan kita dah kira ok la tuh!