Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 13, 2009

Mcm Syial!

Perh bengang tahap gaban...

Sakit tul hati aku... tak kisah mak siapa pun... mak bos ke apa ke... aku bukan kuli robot korg ok... kerja aku tak settle... korang nak tambah pulak... ingat aku ni apa? barua korg ke apa?!!!!

Sial tul tau tak!

Kan dah kena!

Boleh la pulak ari tu dok sibuk kata nak original resit nak simpan buat datuk! Ni bos aku dah memekak suruh attach PAYMENT VOUCHER YANG LEPAS-LEPAS!!!!!!!!!!!! DI ULANGI YANG LEPAS LEPAS.... original attach dengan pyament voucher.... barua tul... selumber ambik yang original....

"AKAK YOU AMBIK ORIGINAL RESIT... YANG COPY YOU SUSUN KASI SAMA SAYA...."

Susun?

Susun?

Susun?

Pi mampus! Aku banyak lagi kerja nak buat... bos aku lak satu perangai.... selagi dia tak nampak semua original resit dia tak akan sign... cibai la... berapa bualan punya kerja aku nak buat... lain kali jangan tunjuk pandai... dah kata nak original, ko seboleh nak bagi aku copy... pastu... esshhhh!!!! bengang tul.....



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

Deqna said...

jgn marah2 cida.. nanti hilang seri tu..tak lama lagi kan nak bertunang ..hehe...