Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, January 11, 2009

Meet Hery

Second day Zamani kerja... aku gedik nak ambik jugak... biasalah aku ni perempuan gedik... tak pa gedik kat dia je... kalau lelaki lain harus suruh Zamani pijak je aku... well im not that kind la nak gedik dengan lelaki lain... no worries bout that... aku gedik pun selama ni dengan sepupu2 aku je kan... but between me and them hanya adik dan kakak... yang rasa kalau sepupu tu kena ada boder kat tengah2, minta maaflah yer... aku sayang adik2 aku... tak ada maknanya aku nak jatuh cinta ke, diaorg nak jatuh cinta ke kat aku... sbb kami membesar bersama-sama. Thanks Zamani for understanding that... relex je diakan tak complain apa-apa...

So Herry gi Sarawak on 6 Jan... banyak kali pesan hantar kat KLIA... tak sampai ati nak tolak permintaan tu walaupun that day aku kerjakan... tak pa.. tah bila ketemukan... Rizal aku tak dpt hantar sbb bangun lambat... sori sangat yek bro...

So sebelum Hery nak gi, aku ajak Zamani lepak dengan Hery... kasi kenal fav cousin aku nikan...

So lepas ambik Zamani... kitaorg ke Bandar Pemaisuri,Cheras... ambik Herry pastu bawak dia makan kat sini....

Tempat yang sangat menarik...

Herry yang banyak cerita... Zamani biasalah...gelak je... ngeh ngeh ngeh

Kita makan yang lite je... aku order Cheese Nan, Zamani Butter Nan plus Tandori... Air aku ambik Ais bland Choc... ooo sangat sedap... sama rasa dengan SR... murah jo RM 5 hinggit nak di banding dengan SR RM 9 hinggit ... B jom gi sini lagi...wahhh teringat nih! Rasa air tu... yum yum
Macam2 cerita si Hery ni cerita... kisah family kitaorg ni... bersungguh2 dia menerangkan pada Zamani sepupu aku yang lain... takut la Zamani ni tak leh terima siapa diorg... takut la Zamani ni cemburu... but Alhamdulilla Zamani ok... so ada masa boleh la lepak dengan diorg... diorg pun kaki lepak... hahaha... so aku tak ler riso at least kalau diorg rapat pun, Zamani is in the gud cycle yang aku rasa selamat...bluek!

Berpuluh kali jugaklah si Herry ingatkan aku hantar dia kat KLIA... cis! Akak tahu la...dont worry akak hantar punya...

Ok kita sambung nest entry k... panjang sangat entry kang korang busan lak... heheheh....

Pose bersama dah wajib sekarang... hahahah

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

Hasra_Razali said...

Utk pengetahuan pihak kalian berdua...Bandar Seri Permaisuri ngn umah i tu, dlm 20 minutes ajer....ngaper tak ajak kiter makan samer?? huh...majukkkkk...:-)

Lain kali ajak ekk..ahaks!

iKHMAR said...

Hahahah...
Kak Hasra memang lawak!!!
Kak SUki Cida..,sila jawab itu. =D

Suki Cida said...

Hasra
kenapa ko tak pernah bilang?ok ok next time kita jumpa... aku suke air kat situ... sodappppp....

Ikhmar
Hahah dah menjawab... alah.. banyak masa lagi la yang...

IfaH M said...

~suki.. umah ifah kt depan tue je.. jln kaki je g tpt tue.. mmg tpt tue best.. dlm sehari tue mesti nk kena minum kopi dia kt c2.. next time klu g tpt tue jgn lupa roger.. bleh kenalan ngan u lebih rapat lg..hehehe.. korang dua nie mmg btul2 padan.. comel sgt.. suka tgk korang.. jgn lupa roger tau.. hehehe..;p

Suki Cida said...

IFAH M
lor... yer ke... boleh la jumpa... bagi contact number ifah... hahah me and zamani ok je nak jumpa2 org rite now... thanks yer ifah...

Suri said...

skang dah memang wajib la kan korang bergambar berdua sepanjang masa?? haha