Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, January 11, 2009

Zamani's First day

4 jan tu... kul 8 dah kuar umah... takut la kalau jam ke apa ke,kan... sian lak baby tua tu tunggu... so sampai kul 8.20 malam... sangap jap aku... ada berapa minit lagi kul 9.00... since itu first day dia, aku malas nak call cakap dah sampai...cukup dia tahu yang aku ambik dia... Zamani tak leh cakap 2 kali... dia naik hantu... bluek....

So nak balik, nasib Suri call... nak gi minum... so kita pun on je la... cari Gazebo ( Betul ke ejaan? belasah je....) tapi tak ada... dah tutup... tapi Suri cakap ada! Layannnn...tunggu depan bangunan yang tak siap tu... hahaha...last2 Suri call gelak2, than ajak gi Pelita...

Aku dengan Zamani yang tak dinner, so kita makan mee goreng and kueh tiaw goreng... Suri lak makan roti tisu yek... and kerry murtabak...


Suri dengan Roti Tisunya...

Agak pelik sbb roti tu bersalut gule, susu diorg asingkan... sangat pelikkan? heheheh.... try la.
Tu susu yang asing... terbang jugak roti tukan...

So bila lagi nak kuar minum macam ni? Kitorg alrite jo....

May be kalau lepas kawin nanti, chewahhhh... gi travel sesama ok Suri... muahahah.... sekarang susah sikitkan... kalau ada lesen... kita enjoiiiii.... yes! Zamani kena kerja keras, bawak aku jejalan jauh2... muahahah... kumpul duit eh b eh.... wahhh tetiba... harus kena penyepak aku ni laju2.... ampunnnnn

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

iKHMAR said...

wah...
mane kak SUki Cida?
xde pon dlm entry ni..hehehe. agak kepelikan biler muke kak SUki Cida xde.Janggal woo~ =p

Suki Cida said...

ikhmar
hahah masing2 bz cerita... tu pun teringat nak ambik gambar kak suri... tak pa... banyak masa lagi... muahahah

Suri said...

roti tu tak sedap. kalau nak roti tissue yg best tapi harga rm5.00 sekeping, ko pi kat restiran kayu dataran prima! mermang malatops!