Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, February 16, 2009

Coklat hantaran....


Wah kisah tunang tak habis lagi ok! Ha!!!! Buat muke ek korang bila aku taip TUNANG..... ngeh ngeh ngeh... bukan la... ni last week la kot punya gamba aku ambik... tak ter update... so since gamba dah ku transfer, update je la... kalau last week kira dah 2 week jugak la after my engagementkan...
Di sbbkan cukolat Zamani bagi banyak sangat... aku letak la sikit dlm handbeg... perasan benda tu tapi mud nak makan tak ada, sbb i prefer dark cukolat...kalau dark cukolat mmg habis tang situ... hantaran dark cukolat dah selamat minggu engagememt tu... so tinggal ni je la...
Kebetulan that day tak ada mud nak makan... so lunch ni je la... hahah balik landing atas katil sbb migrain, makan choclate banyak sangat.... muaahaha....


Tembam giler muke akukan...harus diet ni... kang tak muat baju kawin ai nanti.... wahhhh terlebih sudakan....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Suraya said...

hahaha ko sama seperti aku. kalau dark chocolate, laju gila siap sorok kalau org lalu lalang! hehe. takut org mintak.

Suki Cida said...

Superstar
Apa? kalau dengan aku ko nak sorok... harus ku selongkar beg ko.... hahaha

iKHMAR said...

Wuwuwu..
dpt manyak cukulat?? harus mkn nasi berlaukkan cukulat~ Hehehe =p

Suki Cida said...

Ikhmar
Uhhhh tak best la dek... wekkk nak muntah akak bayangkan nasik berlauk coklat?