Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, February 16, 2009

Thank You ENA and AYEN

Ya ampun... terlebih dahulu nak minta maaf kat Blogger ENA sbb sepatutnya entry ni aku buat since benda ni sampai kat aku.... tapi di sebabkan kesibukan... Cida minta maaf dan ampun... semalam kemas bilik ternampak benda ni, baru la teringat nak buat publish and cari tuk pertukaran hadiah.... sori sangat2 Ena....
Benda ni sampai sebelum aku bertunang lagi... rasa Zamani pun still kat Penang... hambik ko lambar gilerkan aku tak update... lupa daratan tul... sori Ena... by this month cida hantar barang eh....

Memula agak terkejut terima bungkusan ni... lama aku tenung... selalu kalau dpt benda macam ni bank je bagi, maklumla akukan banyak aply credit card, so once they sent to house benda ni macam ni la... tengok tak tulis lak nama bank tapi nama opis Ena... tak silap minah ni kerja kerajaan... pegawai kerajaan mana la pulak bagi akukan.... tak terpikir lagi sbb nama pun tak tertulis... mak aku dah bz body dah tanya... aku nak jawab aku pun tak tahu dari siapakan? Padahal 2 day before Ena ada minta alamat umah... tak terpikir la pulak secepat tukan...
Mengamuk mak aku tengok aku lengahkan masa sbb nak bukak ambik gamba dulukan... hahahah... mak aku ni pantang sikit... kalau boleh dia nak bukak hadiah tu,kan?
Tersenyum tengok gamba ni... Ena nak balas ni tuk Ena sorang ke tuk satu family sekali? hahahah.... Cida tak cari lagi nak bagi apa... ok dont wory, cida akan cari masa tuk cari barang for exchange gift eh...promise

Nice and sweet.... promise you eh darling.... sori again sbb lambat buat entry and lambat nak bagi balik pertukaran hadiah... waktu dia tanya siapa nak buat exchange gift bukan main aku gi bagi add,kan... mesti Ena ingat aku penipu... :P
Sori eh

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Hasra_Razali said...

lilin ke tu,cida? hawat hang tak kuar kan masa aku ada kt umah tu? kalau tak, leh pasang masa tunang hang tu..sure ala2 romantik gitu, pasang lilin dlm bilik..:-)

Suki Cida said...

Hasra
Aah lilin... alah yang... lupa la. tu yang tak publish pun kat blog... hahaha pasang bila aku kawin nanti la ok...

Unknown said...

ekekeke its ok dear...
terfikir2 gak, tak sampai ke pezen aku ni tapi alhamdulillah, sampai jua akhirnye hehehe

Suraya said...

wah pertukaran hadiah>??? hebat!!