Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 4, 2009

Haizzzzzzzzzzzzzz!

Rite now aku rasa aku perlukan seseorg duduk depan aku.... bagi aku cerita luahkan apa yang ada dlm hati ni... hayooo sangat sakit ok!

I need break la... rutin harian yang sangat membosankan (kecuali hang out dengan Zamani lakan)

Bangun pagi je mind aku kat kerja...

And pagi ni sangat kosong... than misunderstanding lak dengan org... mulut aku yang dok bebel ni dia dah malas nak dengar...

I just wish someone cud sit infront me, let me talk talk talk sampai aku sendiri penat...

Aku malas nak menaip sekarang ni...

But i need someone to talk to.... :(

Besar sangat ke apa yang aku minta ni?

Hati sebak ni... nak nangis tak leh.... sekarang ni susah sangat nak nangis... asal ar? Dulu aku tak leh sedih sikit, confirm banjirkan... tapi kali ni aku dok ingat insiden sedih pun tak nangis... sbb tu aku down nak mampus! Kalau nangis lega sikitkan perasaan tu....tapi tak leh...

Ada siapa nak volunteer tampo aku?! Sila jawab!!!!!



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

Deqna said...

skang kan dah ada si dia tu.. apa lagi luahkan lah kepada dia...

Suraya said...

meh sini aku tampo ko, pastu baru aku duduk depan ko and dgr ko meluahkan perasaan tu. hehehe...

camni, aku balik klang jumaat ni after work. maybe we can see each other on saturday> takyah bawak zamani, suh dia duk umah jer. hahaahaaa

Suki Cida said...

deqna
Si dia pun banyak masalah... normal la soal kerja... :)

Suri
Hahah ko mmg volunteer jekan... tunggu peluang tampo aku... heheh tunggu pipi aku macam Mira atau anak buah ko ok... hahah ok jugakkan lepak berduaan... :P

aLiYaHaRiZ said...

Sian Cida...wani dulu pun pernah rasa macam tu..lagi teruk, pepagi nak gi keje je wani nangisssssss...waaaaa...sedihlah x boleh nak lupe...down gile..kalau dah x leh nak blah kat tempat keje tu carik keje lain cik cida....jgn sedih2 ok...wani happy sangat tengok cida ceria..tapi bile cida post cite2 sedih ni..rasa sedihlah pulok...

Hasra_Razali said...

I wish that can be there for u...tp skrg hasra pn busy sgt2 kt tpt kerja...kalau nk online YM lak, kena guna broadband yg macam haper tu je kan..pastu lak,ngn student keep coming to my room, mmg tak de masa lengang langsung skrg...balik kerja je terus terbungkam..:-(

Apa2 pn hasra harapkan nnti bila hang out ngn suri, cida ok sikit yer...sorry sgt since mmg takleh nk celah bersama cida...minggu ni, hasra cuti pjg, balik kuantan, sbb lama sgt dah tak balik jmpa mak..:-(

Mya said...

sabar.. sabar.. insyaAllah ada yg sudi dengar luahan perasaan awk tu k.. cheers.. :)

Sitie BUm BUm said...

sabau ek..