Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, February 5, 2009

Sesi kaunseling dengan bos

Ehem ehem...

Wah terbongkar sudah kisah percintaan bos aku...actuallu dia bercinta dengan budak opis mate aku jugak... sungguh kepochi akukan... tapi bila tanya that gurl mmg dia tak mengaku... sampai this gurl bla dari opis aku join Kuwait airways... tetiba je bos aku jadi baik anto dia bagaikan... dia pun lepak2 opis... cume kita bengang sbb dua2 tak nak mengaku ni...

Sibuk je kitaorgkan... muaahah

So tadi kuar dengan bos aku... satu aku suke dengan bos aku ni kalau kuar dr opis dia kawan... bukan bos... tapi once dia enter pejabat... macam apa je perangai... so tadi dia tanya pasal aku dan Zamani...

Ok SURI...aku cakap Zamani abang ko... takkan nak cakap kawan kenalkan...kang panjang pulak cerita, maklumlah ai dengan zamanikan express... muhahaha... so kalau kata kawan pada abang tak la dia tertanya ke apa.

Tapi tu la... aku terkejut jugak bila dia cakap dia sedih... dia couple dengan ex dia for 10 years and putus macam tu je... sampai sekarang dia masih sedih... iyolah boss.... ekau tinggalkan ex ekau pun sobab ko tukar pasangan tiap hari... tu pun perempuan tu still tunggu... sama juga dengan yang baru... janji duit masuk, hang nak main dengan mana2 gadis pun tak ada hal... itu la cina,kan?

Dia pun tak tahu kenapa relation tu end... but i know the answer... aku bagi tahu bos aku... sbbnya..."The more you get to know the person, the more u get boring... it because u already know him/her very well... tak ada benda nak explore lagi....and u what u c all the negetive on her/him" Itu yang aku jugak rasa... i told him that (my bos) and suprise bos aku yang selalu nak menangkan, yer la bossss la katakan... dia agree...

Bos aku yang macho tu takut life dia macam mak bapak dia... umah macam hotel... nak bual antara satu sama lain pakai org tengah.... bole? And dia sangat kagum dengan GF dia ni la punya keluarga, parents Gf so loving.... so aku lak nasihat, nak jadi macam tu kita perlu sayang pasangan kita... do thing together... make ur partner as ur friend... bukan senang ko kuar and stay one nite dengan perempuan lain WALAUPUN gf tak kisahkan... janji duit tak putus...Find someone who really can love you... seseorg yang boleh cintai kekurangan kita, bukan kelebihan kita... itu jadi prinsip aku sekarang...

And muke boss aku berubah... ppl normaly look into kebaikan...bila dah mula mencintai kebaikan, bila tiba kekurangan, dah mula panic dan cube cari alternative lain... but when u love kekurangan pasangan anda, bila muncul kebaikan dia yang kita tak pernah harapkan, kita automatik boleh terima dia seadanya... kalau takat cinta duit ko je... erm mmg la tak kekal... nak kekal kenalah kerja bagi kaya jadi perempuan tu tak lari mana...

Soalan cepu cemas dia... Kenapa sekarang baru aku nak kawin... aku bukan tak lawa.... Haizzz bos puji ni payah... kembang hidung aku japkan... spotan je aku jawab... muahah tak pikir main jawab je ni... sbb tak ada yang berani nak terima kekurangan aku... they (My ex) ask to change... u can not change ppl... dan aku tak nak jadi plastik! So perangai akukan buruk, sbb tu la lelaki tak suke... bossy type gitukan.. nak menang je... ppl akan change slowly, tapi tuk berubah tak akan bole... lagila aku jenis keras kepalakan... bos aku anguk kepala... ahahah... siot je sempat tanya "U so bad meh" muhahaha...apa pun tadi dia terlepas jugak dia dengan ex opismate aku tu... the gurl ok... tak besar kepala walaupun BF dia bos... she know we dont like him... tapi join sekali kutuk... hahaha... tak tahu la belakang dia bagi tahu bos aku ker tak... kalau dia bagi tahu bos aku attact aku, aku pun boleh gak cakap GF dia yang over kutuk panggil GILA, MERENGENG, BODO, banyak la... aku pun bole berlakonkan... hahaha... saksi opis ni banyak... takat ko sorgkan... tapi kalau aku, confirm aku bagi tahu Zamani... hahah... kejamkan aku... muahaha



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

Sitie BUm BUm said...

bleh jd doktor cinta ni!