Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, February 5, 2009

Apa bezanya?

Sila perhatikan model si pemakai baju dengan gamba baju yang di pakainya... dptkah anda membezakannya? Hahahah same je yer tak?

Ok Rayyan is on his way to the world now... mama, papa, atuk, nenek, mak long dengan mak cu dah tak sabor dah....mak long dengan mak cu dah siap nak buli anak pidah... wakakaka.... siap ko mak ngah... nenek biasalah... dua bulan lepas banyak sangat dia nak buat... bantal, tilam Rayyan semua mak aku buat sendiri... jeles aku.... Ibu nak tilam jugak tuk kawin.... wahhhhh tetiba... over... kene tendangan maut mak aku! Haiyakkkk!
Actually Pidah last week dah 9 bulan... so may be tinggal 2 week more... wahhh aku lak yang seram....

Mmg azab sbb macam aku cakap la. Mak aku kalau dah bukak kaunter mmg tak di layannya... makan la ko kat luar... aku dengan ayah normally makan luar, Didi dengan mak aku dok hentam megi je... ha! mana aku tak rasa nak tampo si Rayyan tu!

Tapi mak aku puas sbb dpt buatkan Rayyan barang... best oooo jangan cakap Didi... aku pun balik kerja landing kat tilam Rayyan ok... sungguh empuk... tak mo bangun dah.... sesuai tuk katil pengantin.... wakakak... gatai sungguh... tapi mak aku pilih kasih... aku yang tak pernah di marah kena marah sbb baring atas tilam cucu dia... how dare you ibu!!!!! im ur doter... dia hanya cucu kenapa aku lak kena marah... wahhh ni sudah terlebih nak marah ni...
Muahaha... sajer aku kebosanan... apa-apa pun... aku tak sabar... at last JAYYYY congrate me also yah sbb lepas ni tak menumpang anak buah ko... heheheh....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

iKHMAR said...

Wah...
bestnyeeeeeeeeeeeeee!

Anonymous said...

amik le gamba tilam bantal tu..
-ZY

Mya said...

sy pun nk tumpang jeles.. hehe..

Deqna said...

maklumlah cucu sulung... eh tak bersalin lagi yer adik cida tuh? dah sarat benor dah tu

Sitie BUm BUm said...

katil empuk baik utk tulang blakang!! iklan jap.. hehe