Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, February 5, 2009

Tunang ku, wiper kerete ku....

Tak tahu la bilakan... tapi last week... erm ambik Zamani dr kerja... tetiba hujan... well wiper aku biasalah... bila hujan mak aiii.... mmg susah nak nampak... nak nangis dah time bawak kat kesas tu... semua doa aku baca ok! Tak leh jadi... Zamani masuk2 kereta je aku paksa dia gi Petronas, kena jugak tukar wiper... so biasalah tunang ai kan sayang ai.... Ya Ampunnnn mesti korang cakap eeeee tolong la... hahahah... aku pun geli gak ayat jiwang ni kan... ngeh ngeg ngeh... saja bikin hati korang panaassss....

Back to the story


So aku suruh Zamani tukar wiper... so cari Shell semua tak ada... baru aku tahu hanya Petronas je jual barang2 kereta ni,kan... bencik Shell.... wek.... tak mo geng dah.... so dpt la satu petronas... so apa lagi gigih la Zamani menukornya.


Baju kerja ok!!! Wiper aku sungguh suci bersih... muahaha... marah Zamanikan... tangan dia macam tukar tayar... hahah bukan salah aku... salahkan habuk di luar... kahkahak.... tak la Zamani mana berani marah aku... tapi susah lak nak bukak wiper tu... bersungguh2 dia buat... pastu hujan renjis-renjis lak... rasa bersalah la pulakkan... memula renjis-renjis... pastu boleh tahan jugak la quantiti air makin banyak....


See... hujan tak nampak, tapi sila lihat cermin kereta hambo... aku dah risau... ada pulak mamat ni demam pulak... aku nak kuar Zamani dah berbunyik... so akak agak seram, dah la dia betulkan wiper tu susah... aku sibuk2 nak kuar dengan hujan... tu pun aku bukak tingkap pun dia dah jeling semacam pastu bunyik dah ada la sikit...


Pasang wiper sekejap je actually... tapi boleh la pulak clip wiper aku tu keras nak mampus!!!! Zamani siap ambik pen nak bukak clip tukan... sampai pen patah... degil punya clip wiper... perangai macam tuan dia jugak... wahhh terlebih sudah.... aku bukak tingkap...bila tengok hujan mula turun dengan quantity yang banyak dari hujan renjis2 tu tadi....
"B esok2 je la buat... tak leh bukak tu..." Oooo Zamani buat bodo tak pandang muka akak yang cun ni ok... tekun tul.... tak yah nak ambik markah... aku dah jadi tunang ko dah pun... hahah tetiba... dia bukak balik wiper aku baru aku tahu langit tu tinggi ke rendahkan.

Sesungguhnya aku malas nak menaip...
Wiper siap pasang... pas tu balik... Zamani tak mandi kat umah sbb dia dah basah gara2 pasang wiper aku... anyway thanks dear... kalau u tak mo i rembat kereta you, sayang2 la kereta ai je supaya i tak ambik kereta u... lalalalala....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

Sitie BUm BUm said...

dia tak bagi kuar dr kete sbb risau demam ar tu. sweet!!