Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, February 28, 2009

Laki siapa ni?!

Tak habis cerita kat sepital lagi ni.... banyak benor... tulah entry tertangguh dengan sakitnya aku... baru hari ni aku update....
Ni kalau tag team dia ada ni, aku rasa mau kena halau dengan nursekan...terus kena black list from entering the hospital....

Pidah nak breastfeed Rayyan... so di kehendaki keluarla lelaki2 nikan... termasuklah Zamani... tengok apa dia buat?! Buat lawak... kan.... time macam gini point, markah dah tak kira dah... dia kuarkan true kaler dia....

10 minit aku jenguk dia kat luar.... dia tengah layan ni....




Oh semalam kuar dengan Zamani... akukan suke cakap "eh laki siapa ni?" (kalau dia buat perangai...) dulu dia senyum je... kali ni pandai menjawab u ols.... tahu dia jawab apa?

"Eh laki you la... baik u angkat tangan cepat!!!!" Aku terdiam kejap.... haiz!!!!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Deqna said...

tunang sapelah tu yer?? haha lawak lah si zamani tu yer.. kosi roda pun abis dimainnya..

Suraya said...

padan muka ko cida!!

zamani... tunjuk kan kaler2 kau seperti dahulu ok? hahahaha retarded gilerrr

Suki Cida said...

deqna
tu la pasal deqna... sbb tu kalau dia senyap sunyi semacam... hahah

Superstar
i lioke!