Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, March 21, 2009

Belajar dari kesilapan....

Aku telah melakukan satu kesilapan besar! I made terrible mistake, by hurting someone that i love.... teruknya aku... dan aku sangat bersalah dengan apa yang aku lakukan...


Tak tahu bagaimana tuk pulihkan keadaan seperti biasa... aku tahu kesilapan itu tak mungkin di maafkan lagi dan ia telah meninggalkan kesan di hatinya...


Kerana terlalu berprasangka... kerana terlalu emosi... aku lakukan semua tu tanpa aku sedari... and sekiranya aku di tempatnya, aku akan merasai benda yang sama... kemaafan sahaja tidak bisa memulihkan segalanya.... i know.... dan aku menerima semua kesalahan ini...


I learned my mistake....


Sekiranya masa itu boleh di ulang kembali... aku pasti tidak melakukan kesilapan itu sehingga membuatkan kamu terus terluka... i really sori...


The Half Blood Princess
-With me, you'll Never Walk Alone

2 comments:

Deqna said...

Apapun yg dah berlaku, elok kita belajar dari kesilapan itu dan pastikan yg kita tidak lagi melakukan kesalahan yg sama...

Suraya said...

tu la ko kan... cheh tetibe je aku menyampuk. apa cite beb?