Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 7, 2009

Birthday gift

Semalam dinner dengan family Zamani kat Sunway Pyramid...Zamani ambik aku kul 8 kat rumah and lepas tu terus gi Sunway... semua ada kecuali Izaty adik Zamani yang bongsu... Kek birthday tu diorg poting kat sana... erm tak amik gamba... sbb kedudukan sangat tak sesuai! Sayang tak ada gamba Birthday boy potong kek... aku lak bit shy nak ambik... muahahah... tetiba malu... gara2 segan msg atas kek tu... happy biirthday Zamani dearie... uhhhh.... very the shy gitu...

Anyway agak terkujat bila Zamani invite me for webcam viewing... selalu bz... sekarang tak bz... nak tahu apa dia buat?!


Mud birthday still ada lagi...



Nak tunjuk dia dah mule pakai baju jersi tu... wahhh sangat bagus!



Ni posing tuk Ayen... ahahah sila beli jersi MU and blog bout it! hahahah

Tah apa-apa jekan... boleh la pulak perang pasal bola... kahkahkah... tu sbb perempuan di larang sama sekali minat bola... ini jadinya... sian si Ayen Muda... sekarang bila bola je, dia dah teringat kat aku... ha! bukan teringat apa la... korang ni... ada jugak wife dia fire aku! sbb akukan bz kutuk2 pasukan lain... heheh jangan mara eh korang... ni suka2... salahkan Zamani sbb dia aku pun fanatik... lebih ober dari dia ok... sila tahu!


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

11 comments:

Deqna said...

oklah tu sambil chat sambil tgk muka....

ieda said...

Hubby aku tak minat bola.. so aku nak tanya jersi kaler lain takde ke?

Pink ke.. biru ke..

Ko tak beli untuk diri sendri ke?

Suki Cida said...

deqna
tapi dia tak leh tengok muke cida...hehehe


Zuraidah
Tu la aku benci bola dulu... so lelama jadi minat sbb banyak spent masa dengan dia kedai mamak tengok bola, heheh...jersi pink blm ada lagi.... aku rasa tu tuk pasukan bola jaring... hahah ko terorkan bola jaring time sekolah? Biru warna musuh! tak leh... aku nak beli tapi mahal nak mampus... aku tahu baju2 aku hanya murah2 sbb aku suke pakai buang... wakakak...tapi see how la... dah kawin paksa dia beli tuk aku pulak ke? :p

ieda said...

bola jaring..ee rindunya aku..dah lama aku tak main..

masa keja dulu adala gak... sofbol..oh rindunya aku

Anonymous said...

ni yg aku nk pki biru hr ko kawin.muahaha. Ler aku tgk skrinshot ingat nk tnjk spreadsheet gaji ke apa.haha.-zy

Hasra_Razali said...

Hang tak bagitahu pn, aku rasa dah ramai yang perasan....hang obviously fanatik dari Zamani..haha...:-)

Anyway..happy belated besday kt tunang tersayang ko...:-)

p/s: Sorry for last Saturday, tak dpt jmpa hang kat Nilai..:-(

nurulz said...

Kak cida,apapun nurul nak ucapkan tahniah ye..
hepi sgt tgk akak tgh brbunga bahgia ni..

maaf kak,emel yg akak anto masa nurul balik msia aritu xbukak..
kalo x,boleh merasa p umah akak..

sorry sekali lagi,xdan nak komen entry2 sblm ni..tp nurul sempat la selak2 yg belakang tuh..

nurulz said...

jap..sket lg ni.
wah!abg lelabah dpt jersi dr akak ye..

apapun,akak ngan dia mmg sgt2 padan..
shweet je dua2nya..

Ayen Giggs said...

Oh ye ke tunjuk kat ayen tu.Xpe nanti ayen tunjuk plk jersey MU kat cida n abg zamani yek,hahaha...

Suki Cida said...

zuraidah
tu la ingat lagi ko main bola jaring, satu sekolh denar suara ko... hahah

Zy
sajer je kan nak pakai biru.... marah ni... jangan, kang laki ko lak turun ko tepi jalan...hehehe

Hasra
tak pa... aku fanatik pun, janji dia sayang aku, tak tinggal aku sbb aku giler bola... muahah... no la iot fun... try la suke apa yang pasangan kita suke...confirm u will be happy, tak boring

Nurul
Hai dik!!! wah rindu dengan nurul...timer kasih... akak dah agak da mesti tak bukak email... tak pa.. ada umur kita jumpa...

ayen
tunjuk, jangan tak tunjuk... sila suruh ena ambik gamba... ahak!

Suraya said...

bahagia eh.. zamani eksyen dpt bday prezzie dr kekasih tersyanag! hehehe