Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 7, 2009

Siapa mereka?



Korang rasa korang tahu tak siapa budak2 ni? hahah..soalan giler...aku pun tak tahu siapa budak2 ni...

Aku dengan zamani makan kat q-bistro... tetiba budak2 ni panjat... aku senyum tanya nama, diorg dah mesra alam dengan aku.... muahahah

Anyway i love kids... and diorg sangat comel!



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

5 comments:

jlow said...

best lah...hahhaa.Jlow pun jenis tg mesra alam dengan kids..Hujung minggu sanggup drive 5 jam balik kampung nak jumpa my nephew...miz him so much..

Deqna said...

saya ngan husband pun rajin melayan gak..

Ayen Giggs said...

Haaa...klu gitu ckplaa kat abg zamani tu,nak baby cepat.Hahaha...tp lepas majlis julai nantilaa,jgn sekarang plk.ekekeke...jgn marah.

Suki Cida said...

jlow
wah sangguh u eh... tak pa diorg tahu kalau kita sayang diorg, diorg akan sayang kita balik

Deqna
seronokkan?

Ayen
Hahaha... tak yah cakap kot... muahahah... okok thanks atas peringatan tu ok!

Suraya said...

oh comelnyer, kalau aku, dah bawak balik dah jadi anak angkat.. meh kat mama meh.. hehehe