Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 9, 2009

Cik Herry Devil

Harry :- Hahahahahahahahah
Harry :- Huhuhuhuhuhuhuhu
Harry :- hua hua hua
Harry :- What happen the red being humiliated at home

Cilakak! mula dengan aku yer...

Aku :- Any problem with that? Tak pa... 3-1... sekurang-kuranganya bukan 4.... hahahah
Harry :- Sama je...kata kebal kat tempat sendiri?

Aku rasa tuk ayat2 MU... aku tak pernah cakap kebal kat tempat sendiri... tak pa layan je... org nak gelakkan kita... silakan...

Harry :- Hahahah janji kalah, at least Mu seri kat tempat sendiri

Nasib seri... hahaha... kalau tak aku rasa ko bagi buaya kat sana telan ko,kan? uhuhuh

Harry :- Adoii tak larat la nak kutuk... kang kena berbakul pulak
Aku :- Bagus... bawak2 la berehat yer...
Harry :- Tak tahan nak gelak
Aku :- Gelak la... aku tak dengar... lalalala
Harry :- Glory Glory naik Air asia sekarang...will be big sponser for next year
Aku :- Ha? Taraf air asia je ke? uhuhuhu
Harry :- Puas tul hari ni
Aku :- Tak pa u will get urs... dont wory and pls dont overconfident yah!
Harry :- MU may be tak target champion league this season, just maintain premier league title
Aku :- Yah, coz they also know they are not gud... that why!


Ahak! ambik ko! korang pun tahu team sendiri tak hebat mana... hahahah... jangan salah aku... dia yang cakap macam tu ok... muahahah... no other reason i can think of... kahkahkahkah

Ok itu je... bluek... nak sambung kerja....



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

iKHMAR said...

uit,
nakal betol pak cik Herry Devil tu.. Ngahaha... MU sekarang dah tunggang terbalik..Hehehe. Jangan benarkan MU menang lagiiiii! Wahahaha~

Suki Cida said...

ikhmar
diorg sendiri goyah... tu la sbb diorg dok gelak...hahaha... tetiba jekan menangkan chelsea... hahaha...