Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 29, 2009

Manjakan diri anda.....

Last sabtu, en Zamani tak adakan? Dia meninggalkan aku ke PD.... bersuka ria di sana tanpa aku.... wakakakak *gelak syaiton*... saje je kan buat dia naik hangin.... ampunnnnnn

So Suri kesiankan aku... so dia ajak la aku kuar ke the curve tuk order Jelly cake tuk nikah... haram!!!! Heheheh kalau perempuan jumpa mmg lupa arah tujuan... ke lain lak kita melencong. Bad cida! Heheheh

So lepas jalan2 shopping menghabiskan duit ( mmg mak aku memekak bila balik tahu aku tak order kek jelly tu) uhuhuhuh.... ko memain yek cida! Sue ajak aku gi SPA... aku memula nak buat Padi and Manicure, al maklumlah nak kawinkan... hehehe... bole la pulak tak ada org nak buat.... cis! Sue jumpa biras dia and kak Aida join us sekali.... both of them buat massage kaki, tangan, kepala dan bahu... 1 jam 15 minit hanya RM 55 sahaja...

Aku macam tak berminat... maklumlah sbb aku bendera merah... very tak selesakan...tapi apa aku nak buat selama 1 jam 15 minit tu? tengok sue dengan kak aida? So sue pujuk... diakan pandai pujuk so apa lagi... join the club!!!!

MMg tak menyesal ok!!!! korang pergi la.... very the best gitu... memula aku dengan sue gelak2 geli... org yang urut pun gelak sama... diorg nak buat kerja kitaorg macam beruk geli-geli.... but tell you after that mmg syok!

Gambar banyak kat camera kak aida... cis! menyesal tak bawak camerakan...

Mula dengan tengkok.... ni mmg geli la... tak caya?

Sue dah gelak puka tebing biru dah.... hahahaha....

Foot massage ok la... kak aida dah boleh control gelak la... hahah kalau tak mmg tak henti gelak... sampai minah tu nak buat kerja pun susah....

Minah ni pun sukekan... sblm tu dia mengadu sakit kaki...

Time aku lak... mmg berapa kali la aku nak terkejut2... tapi control...mmg sensitip org pegang pingang ni...

Abaikan muke aku tu eh... sakit.... tapi sedap... ermmm macammana tu? Minah tu kecik je...tapi adehhhh sakit jugak la dia urut....

Gemuk eh aku?! Haizzzz.... tak leh jadi ni.... macammana ni? Korang tengok macammana geramnya minah ni bengkok2, patahkan tangan aku.... wakakaka... tapi best giler...

Tapi bila dia urut belakang tu terus kita terlena... aku, sue dengan kak aida terus senyap gitukan. Pengsan habis. Mmg aku haramkan Zamani pergi ok... mmg aku tak sporting! Yang best diorg DUDUK belakang ko ! Ambik.... nasib minah tu kecik... kalau badan dia besar, mau mati aku... silap2 masuk sepital tulang belakang patah.... tak ada maknanya Zamani boleh gi... aku sendiri bole urut dia... wakakak...kalau aku tak kuat aku mintak tolong mak atau ibu pijak dia... hahahah kejamkan? Sue baru nak kenalkan pakej couple... aku dah jerit NO WAY! hahaha...tak ada maknanya ok! Sori eh B....kalau B nak gi, kita gi umah tukang urut pidah bersalin... mak cik tu boleh urut baikkkkk punya... wakakaka....


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

9 comments:

NeenaAnuar said...

this is my pleasure beb! neena suka sgt gie buat spa... selalunyer neena buat full body massage.. and i tell u... it's really awesome! u shud try.... pegi ngan zamani nanti yek lepas kawin... selepas badan2 anda dah sakit2 nanti... huhuhuhu....

Suki Cida said...

NEENA
hahah lepas badan sakit2 nanti? hahaha... tak faham la neena... wakakak... yah... en zamani kenalah bayar tuk itukan?

Deqna said...

isy kalau saya lah memang dah mengeliat geli2 lah kalau org usik or urut.. tapi kalau laki sendiri wat takpe.. auw... ai geli u..

isy gedikss.

Suki Cida said...

deqna
Mmg geli... tapi lelama best sbb sedap gilozz.... patut try... tu neena gi tak ajak deqna... kena gi dengan dia... confirm mmg org tu pun tak leh nak buat kerja tunggu kita habis gelak...

NeenaAnuar said...

tak paham cik cida??? eisehh!! tak per.. tak per.. nanti lepas awk kawin.. awk akan paham "sakit badan" tuh apa yerrrr... *wink*

dah ajak cik deqna nie banyak kali dah cida... tapi tak pernah dpt pegi together2... selalu neena gie ngan hubby jer berdua-duaan...

jadiii.. cik deyna sila jawabyer naper awak nak pegi?? adekah anda geli dan takot utk pegi spa??? hikk.. hiikk... :D

Suki Cida said...

neenaanuar
hahahah kita bawah umur ar... wakakak perasan tak hengat! wish i could know both of you kat luar.. boleh mengedik sekali... hahahah... best je tengok relationship u all ni... jangan gaduh2 eh... korg duaorg (deqna and u) ada friendship yang sangat best!

Suraya said...

aaaahhh ko nih, tak senunuh gambo aku nampak 'lurah'. hahahaha... tapi kite mesti pergi lagi eh.. last saturday aku buat dgn kerry.. aku punya dah abis, kerry punya lama gila. aku bior je dia kat dlm tu.. aku lepak luar. yes.. aku sporting jer. hehehe.. pasal pompoun urut tu bukan cantik pun, so mak tak jeles.. hehe

Suki Cida said...

superstar
hahah terkejut jugak aku... hahah ooo bagus jugak...kalau boleh pilih muke tak lawo tuk urut suami eh!

Suraya said...

hehehe.. soalan tak cantik tu utk sedapkan diri aku jer sebenarnya. takpun, sbb aku confident giler yg aku lagi lawa. hehehe...