Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 30, 2009

WWE

Macam biasa aktiviti selasa, aku temankan Zamani tengok WWE kat mamak.... ate belum kawin, negoklah kat mamak... kalau dah kawin teman dok la uma...

Cube korang tengok WWE ni lawannya siapa?

Aku cukup meluat bila tengok perempuan gaduh...nak jugak jadi lelaki, kan macho gaduh2.... adat perempuan gaduh tak lari tarik rambut...pastu jerit macam apa je kan... Bila WWE tunjuk Diva-diva kuar... aku mmg meluat tapi En Zamani suke... mmg dia senyap sekejapkan.... cis! Lelaki.... harus aku flying kick dia... nak sangatkan?

Ok tak ada citer nak ku update.... layannnnn.... tak pa nakal depan aku ok.... nakal belakang harus ko!!!!!!chewah emo tak tentu pasal....

Ekceli aku risau.... next week aku dah jadi binik dia.... awwwww.... sangat tak sangat....bluek!




The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: