Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, April 13, 2009

Update Blog U olzzzzz

Sticky Note For Today... (Sila Ke bawah tuk entry baru)


Ok saya dah update link anda semua kat Suki's Second Link... minta ampunnnn semua.... lama tul saya tak menjenguk link tu... bila tak jenguk link tu sbb tu la saya tak masuk blog kalian semua tuk tahu berita dan entry terkini semua kawan2... maafkan saya ya.... sob sob...


Ada yang cakap "Cida lepas tunang je dah jarang drop komen atau menjenguk blog kita" ahhhh sedihnya saya, jangan la cakap macam tu yer... sori semua...ada masa saya tak lupa jenguk... mmg sangat bz dengan kerja dan majlis kawin saya...


Pada yang nak tinggal link, teruskan tinggal link kat cbox atau drop je kat komen link anda... walaupun lambat, saya akan update link anda kat sana...oh yang blogger baru, pls leave your link eh... saya malas sikit nak semua depan mata.... muahahaha.... ok jangan lupa yer tawan2....


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Ayen Giggs said...

Hahaha...baru je cakap terus masuk blog yek,ekekeke...

farrah said...

babe, link me! ;)

faida
http://brainy-faida.blogspot.com

Anonymous said...

Hahahahaaha 'D

Unknown said...

hahaha memang btol!!!
sjak bertunang, dah takde n3 muka mak dia.. asik muka sang lelabah jek pastu dah tak jenguk dah blog2 org len ekekeke.. kasi panas sama dia... muahahahah