Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 3, 2009

Webcam

Muke malas layan binik... hua hua hua

Kerja baru Zamani sangat fleksible...

  • working hour 9.00- 6.00
  • Monday - Friday
  • Tak memerlukan pakaian formal! (Siler kekalkan sbb aku malas nak gosok baju ko! hahaha giler kejam)
  • Dia dah boleh YM and MSN me back macam dolu2 kat DHL...

Walaupun dia boleh online tapi dia focus on kerja... kerja dah settle baru la tegur aku buat apa, dah makan ke lum...rindu dia ke tak... hahahah terlebih sudah... gurau je... tak ada maknanya kawan2... so tak yah buat2 muke menyampah statement aku...siap boleh on webcam lagikkan... meh sini aku tengok, kot2 ada perempuan ke kat situ... ngeh ngeh ngeh... *dush!* kena sekali...

Ok tak ada cerita tapi nak cerita jugak... muahahah layan je eh!

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

3 comments:

Hasra_Razali said...

Wahh bahagia nya...siap leh webcam tuuhhh...habaq mai, company mana tu, meh aku nk apply gak la kerja kt sana...

waaaa...aku rindu zaman YM aku,cida! Nk pakai broadband pn, macam haper jer MAXIS BROADBAND nihh!!!

Suki Cida said...

Hasra
Ushhh aku bini dia pun tak terpikir nak aply kat situ... wakakaka.... bertukarlah kepada celcom broadband.

Suraya said...

suka la tu kan.. bercengkerama di waktu pejabat! hehehehe saje nyakat ko. selamat bercinta.. semoga kekal ke akhir hayat.

wah.. hasra nak ke kerje kat damansara ker?? hebat! tapi jauh kan from tmpt yg hasra stay tu dgn damansara? err tapi musykil pulak.. kenapa tiba2 hasra nak keje sama dgn zamani eh? tmpt keje skang tak best eh?