Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 18, 2008

Problemo...

Aku ada satu masaElah... hope apa yang aku nak tulis ni adik aku tak tahu... tak baca... kalau tak aku rasa 10 keturunan aku pun dia tak akan hiraukan...

Semalam aku bukak almari baju aku... melihat dalam almari, aku ternampak baju yang adik aku belikan tuk aku bulan Oct, tahun lepas... aku ni pencinta baju-baju. Maklumla, kalau ada sales org yang pertama yang teruja aku la... siapa lagi kan? So sbb financial aku dah rabak tahap maksimum, nampak gayanya aku kenalah kurangkan pembelian baju-baju walaupun murah.

Baju dia mmg cantik, tapi seksi bukan main. Itu yang pertama. Kedua baju tu kelihatan pelik sikit.

BAJU PERTAMA

MNG tuh...MANGO.... erm... Mango sedap di makan tapi kalau pakai yang ini, erk... jom tengok!

Cube teke ini apa? Nop... bukan skrit.... atau pun seluar atau pun kain... tapi ia adalah lengan baju... bapak punya besar... kalau kepala aku masuk dari sini pun muat...heheheh

Jarang gila baju ni kan...it nice la...tapi peliknya, lengan yang besar tu bukan dari bahu, tapi lengan, alah mula paras tangan korang kena BCG tu. Aku tak tahu la sama ada aku terlalu kurus pakai baju ni (chewah kurus) sampai mengelebeh tak terletak, atau it fashion.

Ini la baju yang tergantung kat almari aku selama 7 bulan. Adik aku tak tahu pun... siap dengan tag tak bukak lagi. Tak pa aku akan usahakan supaya baju ini cantik di pakai. Macam mana? Tak dpt idea lagi...

BAJU KE DUA.

Ini bukan baju kebaya.... dan ia paras perut... oklah, cantik... tapi yang payahnya bila.... ha.. tengok la sendiri....

Meati korang pikir, tali apa la yang panjang sangat ni? Ini la tali baju baju ni... mau dekat 3 kali aku lilit... dah la aku jenis lasak kot... kalau terburai tali2 ni buat malu je. Dah rupa pakai bengkong la pulak... Qiara dengan simba dah tentu suka main tali baju ni sbb diorg bukan boleh nampak tali panjang2 ni. Satu lagi aden takut polak kalau -kalau gi shoping tali baju ni terlucut, tersangkut kat eskelator doket shopping tu ah... payoh ajo mak cik nak nariknya.

Ekau tengok ah baju ni... tak cocah ke sampai ke lantai bilik mak cik... kalau sangkut kat bumbung mau boleh jari tirai tuk tingkap. Poneng kopalo mak cik dah ni... tapi tak pa la... ikut rasa nak potong je tali ni, tapi pikir balik tentu ada sobab designer ni buat baju ni... akakakak... tengok bju ni teringat la pulak citer FINAL DESTINATION... soram mak cik... kot-kot la penyebab baju ni mak cik bole mati... heheheh

Chewah... bole tak aku kawin dengan org negeri Sembilan? Kot-kot la orang-orang negeri korang faham tak apa aku cakap ni? Apa-apa pun kenala hargai yer tak pemberian org pada kita... so.. usaha lebih untuk cari idea bagaimana nak memperagakan pakaian ini....

MNG alway be my fav brand...

No comments: