Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 18, 2008

Sarapan ari ini tuk si gemuk!

Pagi semua.... waduh waduh... mengadu gemuk tapi sarapan tetap nak sarapan... wakahakah. Pulak tu makan benda yang bole mengemukkan... pagi ni terasa haus macam nak gila.. tah kenapa tah. Suhu badan aku ni naik sbb lemak banyak kot... malam tadi aku tido pakai air cond. Jarang tul aku tido malam pakai air cond. Maklumlah kat opis ber air cond, than dalam kereta air cond... tido pun air cond... kulit aku dah macam kulit anak buaya dah... so pagi ni pekena teh ais... wahhhh aku ni dalam pantang tak leh makan ais... tapi sebat je... teringin... maklum la pembawa perut!!!!

Roti canai telor bawang.... dapat tak bayangkan berapa keLORI lemak, zat besi, zat kayu, zat zet zut dalam ni? Tak agak2 aku ni....

Tu teh ais mamak kedai bawah... masya Allah kempunan aku nak makan ais... tapi demi pantang...aku jaga jua....meroyan pulak tak leh nak terima hakikat aku dah gemuk macam anak badak!

Sarapan tuk si gemuk pagi ini..... Maaf gambar kurang menarik... ni gara-gara ambik kat pantry sebelum org lain masuk...kang kata lak aku ni sakai... gamba makanan pun nak ambik... depa tak tahu... aku buat apa kat opis ni.... wakahakaha

No comments: