Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 24, 2008

Cikamat on line Buddy

Ewahhh dah pandai sekarang...ok... macam korg tahu aku tak banyak sangat kawan... i prefer to have friend on line rather become friend to the one i meet every day... sbb perangai aku, aku cepat baran dengan org...sungguh tak baik aku ni,kan? Waktu study dulu pun aku menyewa sorg diri... one teres house just for me tau... sbb aku tak pandai berkawan... aku main cakap lepas je...

Anyway aku hampir terlupa... waktu adik aku kawin, few of my on line buddy sudi jugak dtg rumah aku... dari KL semuanya pun... thanks alot guy... terharu bila tengok seraut wajah seseorg yang macam pernah ku lihat dtg menegur aku... belum sempat dia bukak mulut, aku tahu dia Hasra , my on line buddy... tergamam sekejap...

korg mesti gelak la macam mana aku kenal minah ni... eheheh ID dia kat room chat is AYANG BABY... so it one year ago. Aku masuk YM pak arab, tetiba dia tegur dan membahasa dirinya "B" ...wahhhh piang la kejap aku time tuh.... bergaduh dengan pak arab siap cakap kat dia, "You boleh ambik dia, i tarik diri"

Kemaluan yang amat besar la bila pikir time tu...actually i know her Nick sbb i've seen before. tapi mana nak ingat yer dak? Kalau org kata dunia ni kecik, dunia cyber lagi la kocik!

Yang 3 lagi tu kawan di room chat yang sama. But diorg tak kenal Cik Ayang (Hasra), sbb Cik Ayang ni user baru waktu tu kat Cikamat.

Uh tetiba je aku rindu kawan2 kat room chat MIRC aku...

Uh dah tersasar pulak aku ni... patutnya tujuan topic ku ini sbb nak mengucapkan berbanyak terima kasih sbb diorg dtg dari KL tuh!!! kawan aku yang aku kenal dari aku pakai pampers pun tak dtg, and alasan diorg "Bukan ko yang kawin." Yah... nice word la friend... they also dont even know my family, nama adik aku pun diorg tak tahu, muka apa lagi macam kenal pun?!!

Thanks guy.... sayang korg! :)

2 comments:

Deqna said...

eh photoscape lah.. dah leh download yer?

Suki Cida said...

hehehe saya cube jugak... tak pedulik! ni computer zaman Takeshi. Saya delete program lain... saya download software ni... mmg best!