Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 24, 2008

Photoscape

Memang berhantu! Thanks to blogger yang bernama Deqna kerana mengajar aku buat benda alah ni... habis laaa.... makin menimbun la kerja2 aku sbb mmg focus kat situ je la... buat tatapan pembaca-pembaca blog aku...heheheh

Lepas ni tak la meleret gamba2 aku... jadikan satu, tengoklah puas-puas... menyesal transfer gambo2 kat pen drive! pastu tak bawak pulak! kalau tak makin indah la blog aku... heheheh... Mula la riak dak cida ni!!! kena hentam dengan bos baru tau...

Ni antara gamba yang aku buat....

"Buah Cempedak di luar pagar, ambik galah tolong jolokkan, hambo budak baru belajo, kalau buruk tok sah gelak" wakakakak Ni namanya adenn baru nak belajor... tak expert lagi ni... hentam je janji tahu buat...

Yeh... yeh.... lama gila nak buat benda ni sbb saiz gamba besar dah... berguna jugak photo ni... akhirnya kamu semua di satukan... sekarang mak cik tak semuda gambo di sebelah.... ALAMAK!!! terlebih suda.... pecah rahsia....

Heheheh oklah... ni wa nak buat kerja sat... tengah belek2 kot2 ada gamba nak buat lagi... uhuhuhu.....

5 comments:

Hasra_Razali said...

hua...hua...nk blaja gak...mana aci...tok guru tak ajar titer pun....huaa....nak tahu gakkk....

Hasra_Razali said...

Tq cida...for ur comment...at least u give me support...thank you so much..muuuaahhhhh...

Suki Cida said...

hey u alway be my buddy la! no problem

Deqna said...

baru masuk blog cida hari nie, tgk2 dah ada photoscape lah... semalam masuk takde lagi.. caiyok2....amacam addicted tak?

Suki Cida said...

deqna- mmg addicted la... ada je gambar yang cida nak buat...heheheh thanks yek sbb sudi mengjar