Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 1, 2008

Jom ke Jonker Walk

Soalan pertama... kenapa Jonker Walk?! Kalau ke Jonker walk yang best sbb berbelanja kat kedai2 lama tu... tapi price i tell you sangat mahal sesuai la kalau pelancong yang kaya la...aku di sana sbb Din nak beli subang tuk ehem...ehemm... siapa yek busu din?! Kawan dia pesan daaaa... so kami ke sana... panas, sesak dan no parking, itu yang aku boleh katakan... tapi nak dptkan apa yang kita nak, terpaksa la,kan lalui.

Kali ini yang ikut, Din (of Coz), Ibu, Didi dengan Amirah.

Di sebabkan panas, aku rembat sunglasses kat Jonker Walk dengan Din! terik tul Melaka ni....

Jangan memain... Gucci tuh... hahah... RM 18 jer...aku suka pakai sunglass, nak beli yang mahal beratus beribu tak mampu la... banyak koleksi cermin mata itam murah aku ni... pakai pun sbb nak bergaya... akakakaka.... tengoklah esok2 kalau kawin dengan datok mana-mana, aku beli la satu yang mahal... chewahhh angan2 jo lobih!

Pouch make up... tetiba terhingin la nak jadi Hang Li Poh.... bole? Price RM 4.90....

Than i could not help myself to have this cute thing....ermmm padahal lipstik boleh letak sekali... tapi sajer gatal2 nak beli jugak bekas tuk lipstik... gatai naaa....

Cantik tak?

Semalam mmg penuh... kereta pun takut dengan org... hebat! So manusia2 macam aku ni, bermaharaja lela la melintas...so gambar di atas gamba aku dengan Din, beli je cerimin mata, sarung je... tak tahan panas giloz semalam... than gamba satu lagi tu aku kat kedai jual craft tangan subang, klip rambut. Murah semua 3 RM10... aku tak beli... Din belanja aku...heheh... sambil2 beli tuk uhuk...uhuk... aku tumpang sekaki, al maklumla aku penat pilih tau!

So ni antara yang Din belanja... thank you busu din!!!


Uh... ignore jerawat tu yer...

Mari mengediks Busu Din...

Sat lagi ikut kami ke Jusco and Melaka Mall... ok!


Post- Mortem,kasi lapor

2 comments:

pearl'E.J said...

selamat berpuasa n berbuka puasa yang... :)

Suki Cida said...

EJ - Terima kasih... selamat berpuasa dan selamat berbuka jugak buat EJ :)