Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 1, 2008

Tag By AzuraNizam....

Kelemahan aku ialah bila org TAG atau bagi Award, aku lengahkan, aku jadi tak sedap ati tak senang duduk....kuikuikui.... Berat rasa berhutang yek... Tima Kasih Azura kerana ingat jugak kat saya... sebab tu awak Tag saya,kan...kan...kan? Sila klik gamba tuk ke blognya...

Zura jangan mara yer kerana menculik gamba anda dan laling anda... Heheh suka tengok Zura manja je....

Ok...mari kita mula TAG kita yah....


1.What were you doing 5 years ago:

5 Years ago? Maknanya 2003... let me recall back! 2003 still student @ MMU Melaka... time-time tu tengah struggle ler nak dapat Ijazah... belajar...belajar...belajar ler...


2.What were the 5 things on your to do list today?

  • Buat Blog...entry waktu cuti kat Melaka.
  • Tengok TV...layan America Top Model, Gubra, semua citer la senang citer
  • Tolong "tengok" Mak sediakan juadah puasa... heheheh
  • Tido
  • Baca Blog orang....
3.What are 5 snacks that you enjoy?

  • Keropok Lekor (Snacks ke?)
  • Coklat... Fav yang ada Hazel Nuts... wow mmg suka
  • Bites (yer kot namanya... aku lupa suda nama dia) wajib beli korang....
  • Pringles
  • Kacang...apa-apa yang tergolong dalam kacang... i like...
4.What are 5 jobs you've had?

Seyes, aku tak pernah kerja, since grad kerja aku Account Exec je... apa je aku boleh buat?! Hehehe... so tak dapat ar nak jawab soalan ni ok... never been work ok!

5.What are 5 things that you would do if you were a billionaire?

  • Saya mau bayar semua hutang saya...
  • Saya mau bawak mak ayah gi melancong... mana juga diorg nak...nak hantar diorg buat Haji jugak :D
  • Nak shopping
  • Nak bina Istana tuk diri sendiri dan Istana istimewa tuk mak ayah...dah alang2 billionairekan... rumah, kondo, apart tak main ar... heheheh....istana terus
  • Nak beli Jet / Kapal Terbang.... kereta pun aku tak pandang...wakakaka.... dah nama pun kaya yer tak?

6. People i want to tag ... wajah-wajah ini sila buat TAG ni... tak tahu la ada yang dah buat... kalau dah buat tak yah la buat... aku sajer je...letak... eh tak ada paksaan tau...

So beautiful ladys here... jangan mara suki yek curik gambar... :)





NOTA KEPALA :- Jangan saman yek...

Post- Mortem,kasi lapor

5 comments:

pearl'E.J said...

ahahahaha.... kena TAG... dah 2 orang tag benda yang sama nih... tapi sampai hari nih tak terjawap.. hehehe.... ok2... insyaallah dlm masa terdekat nanti k.ej jawap k.. :)

Suki Cida said...

PearlEj - heheh tak pa... pelan2 kayuh

Deqna said...

terima kasih kerana menge'tag' saya.. tapi tag ni saya dah pernah buat lah...lalalala :)

Suki Cida said...

deqna - ayamak!!! tak perasan la... tu la banyak sangat yang tag yek... sampai tak tahu mana dah buat mana yang belum,kan?! Tak pa... gamba deqna dengan shah letak kat n3 ni... tak kissah, kan,..kan..kan

Deqna said...

tak kisah.. tak kisah... glamer mak noks.. kih kih kih