Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 1, 2008

Jusco Melaka, Melaka Mall

Masing-masing kena tembak... penat gila nampaknya semuanya... aku dengan Din je gigih nak bershoping ni... Kenapa ke Jusco? Ingat lagi entry lepas ku?! Aku dah gilo satu beg tu... fashion sekarang kot, jadi dah terminat sama... Tapi peliknya aku yang selalu beli tanpa memikirkan kesan boleh teragak2 nak beli atau tak beg tuh?! Aduhhh sakit hati... Bila itu berlaku, aku tak leh la nak lena... tido pun termimpi pakai beg tu... Jadi anak buah aku ni baik bagi tahu mak dia... mak dia bagi RM 50 kat aku suruh beli sebagai hadiah Hari jadi... wahhhh hebat! Padan la teragak2 yer? Org nak belanja... Thanks to Kak Ina... garang2 ko pun baik jugak ingat aku yeh?!

Jadi aku telah menyeret semua sekali gi Jusco beli... Tapi sayangnya... dah habis!!!! Mak kau!!! Is that true? Aduh dah mula tak sedap dah ni... terbayang2 dah beg tu... sedihnya... Tapi semua dok complain lapar...jadi aku bawak la diorg makan kat Jusco...

Lunch at Jusco....

Oh hati tak tenteram oooo... maka aku telah memaksa Din ke Melaka Mall depan Jusco... mak aku dah tak larat tapi gigih jugak menemani anak dia yang tak reti bahasa org kata dah habis and tak ada stok.... mesti ada... mesti... mesti....

Sanggup naik jejatas ok! Ke seberang tuk cari apa yang aku nak....

So sampai kat Melaka Mall, aku terus terjah bahagian beg, Din pulak terjah ke G2000... mamat tu beli kemeja nak bawak balik Dublin... so mak aku lak beli Jeket tuk Didi dengan Mira... alah2 kumpulan Rappers la konon2.... kuikuikui....

Kesan dari perbelanjaan kami yang beratus2 tuh, dptlah Voucher RM 40 Hinggit... sebab setiap belanja lebih dari RM 120 dpt RM 10 baucer, so dpt RM 40 baucer, jadi korg kiro la sendiri...

Sekali tu tengok due baucer sampai 7 Sept... yakni Birthday aku... hehehe apa lak aku nak beli? Hari nak gelap,nak balik klang daaa.... so aku terpikir nak beli barang baby je dengan baucer yang aku dapt... so kita ke bahagian baby.... cari barang yang sesuai...

Mak cik yang baik yek... gigih mencari barang tuk anak buah yang belum lahir... 4 bulan pun tak lagi... dasyat!

Sangat susah nak buat keputusan ok... masing2 tak berpengalaman... mak aku pun malas nak layan... kejap aku nak beli ini, kejap nak beli tu... baucer macam banyak yek? So last aku beli la baby tub yang aku pegang tu... RM 69.90... dengan tikar getah for travelling...adik aku dengan Hubby dia suka jalan2 gi sana sini... bukan mahal pun RM 12 je...

Tapikan waku aku memilih barang, ko tengok diorg buat apa. Diorg buat deparment baby tu studio gamba.... meluat! Meluat sbb tak ajak aku tuk join! Buekkkkk


Oh lupo... nak tengok beg yang aku terhingin bebenor tu ke? jeng...jeng...jeng...


Thanks kakak for the beg...

Post- Mortem,kasi lapor

No comments: