Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 13, 2008

Shopping rayo?

Tidak sekali....

Adik aku ler... bila berbadan dua ni... maka saiz pun double le, tak gitu? So aku temankan dia gi membeli belah baju ibu mengandung... seram tenok badan yang dulu melidi sekarang dah jadi sapu lidi...kwang...kwang...kwang

Dia risau ler sbb baju dah tak ada... baju aku pun dia pakai pun dah ketat... hello badan aku bukan macam org mengandung ok...kuikuikui... rangka akukan beso.... so dia pakai le baju kurung aku bagai... tapi sekarang dah tak muat lagi...

So sekarang sales.... harusssssss

Buruk ruponya dahhhh

Dahhh...dah.... aku tahu adalah tu mulut korang nak kata aku bile lagi... eee korang ni tak gosok gigi ke...mulut bukan main yek...

Tah ler... tak laku... nak buat lagu mana... lalalalal

Post- Mortem,kasi lapor

No comments: