Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 13, 2008

Survey Kabinet

Entry ni patutnya buat last week... ooo tertangguh ooo ari ni baru buat... sori!!!!

Adik aku dengan laki dia dah beli umah kat Mount Kiara... dekatlah dengan opis adik aku... so bila pindah tak tahu lagi... umah tu dia beli dari abang sepupu laki dia... so semua dah lengkap, air cond, heater, grill umah semua dah ada, tinggal kabinet dapur la tak ada lagi...

So ari sabtu tu kami survey kat area klang ni...

FYI, adik aku dengan laki dia ni kayo.... org lain buget kabinet Rm 3-4k... dia buat sampai RM 7k... ooooo gilo ooo, dia kata itu the best price... mmg pun sbb sepanjang aku gi kat kedai cabinet harge diorg paling murah RM 12k... aku yang miskin lagi hine ni (hahah tetiba) geleng kepala ler... tak mampu den...

Sila ambik perhatian... kedai ni jangan korang pergi... ooo angin siot... eh aku kutuk2 ni... boleh masuk ISA ke? kihkihkih tetiba... pedulik biar org baca!!! First dia ada satu jer pekerja... so kita masuk, this sales person tengah layan baik satu customer cine . Sale person tu pun cine... dah la kedatangan kami ni tak di lihat... macam kitaorg tak wujud... dia ikut vontot customer cine dia tu... kami masuk tak ada la nak cakap, "Selamat datang, tengok la design.. tak ada org kat kedai... nanti i assist you..." Haram... senyum pun tak...

So dekat dua puluh minit ada pasangan suami isteri melayu masuk kedai tu... mak aiii perempuan ni buat tak tahu... even customer cine tu tengah tengok design kabinet, apa la salahnya lari kat customer lain layan apa yang patut... mmg mampus la... aku terus dengan kasarnya ajak adik aku dengan mak aku kuar... macam syial! Fail!!!!

Aku masuk jerk kereta, pasangan suami isteri tu pun kuar... fedup kot dengan layanan puaka tuh!!! Padan muke... harap sangat customer cine tu tak jadi beli kat situ... padan muka ko!

So kita gi kat bandar klang... tempat ni bagus... ni layan macam tak agak2... rasa sian pulak nak tolak...aku biarkan adik aku je deal... umah dia pun,kan... dia ler minta quatation... sambil2 tu aku bergamba kat tempat ni... sejuk je kedai dia....


Nampak tak adik aku tuh....dia tengah deal dengan cine kedai ni

With ibu kat kedai tu lagik!

Aku suka dapur yang ada bar... boleh gosip2,kan?!!

Adik aku kalau dapat layanan tiptop dia mmg ok je... mahal pun mahallah,kan... tapi bagus hubby dia marah awat nak membazir sampai 12k tuk kbinet dapuq sbb yang dia dpt ni mahal jugak la bagi aku, dia kata murah... hentam je la labu... jangan ko tak masak kat dapur ko, ko order kat umah Ibu dengan ayah udah... got it sister!!! kalau aku dtg tak ada benda aku nak makan, aku letak anak ko dlm lemari kabinet tu, buat mahal2 jadi bilik tido anak ko pun ok jugak...kuikuikui....

"GET OUT!!!!"
Sure laki bini jerit kat aku macam tu kalau aku buat anak diorg gitu... kuikuikui
lalalalal...

Post- Mortem,kasi lapor

No comments: