Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, October 18, 2008

Gigih Blogging...Apa mau jadi?

Gila blogging itu la aku... kuikuikui... gigih ooo aku cari cerita, nak bagi org baca....

Sanggup kuarkan simpanan beli laptop sbb masa kat opis terlalu singkat tuk upload...

Sanggup beli broadband sbb nak blogging kat merata tempat...

Ni sanggup pasang niat ok nak beli hanset E71... bila tengok kak Ellyn dapat hadiah dari bos dia... wahhh giler... bila laki aku nak bagi semua staff dia E71 tu... boleh blogging.... wahahah

Tapi tu nanti la... buget lari banyak ni....

Lepas tu akibat dari obses berblog... aku lengahkan solat :( Eh aku bukan nak tunjuk baik yek... sememangnya aku baik... kuikuikui....tak adalah, ikutkan aku setan jugak... hahah tapi mak aku kalau sesekali sound, pedih jugak...selalu lenggahkan solat... sampai nak masuk waktu lain dok lagi mengadap komputer lalalala....

Suci tak muka akak?! Awaw!!!!

Waktu ni aku tengah chatting dengan Cik Hasra...
`OOO cik hasra inilah ruperku ketika berchatting dengan mung!

Dok tanya dia... dah masuk waktu ke? Hahah dia lak time tu nak bersiram... opsss.... Cik Hasra tak do bukti ko macam aden ni ha.... ampun yek Cik Hasra...

Korang jangan jadi macam aku ok! Time solat, solat... time makan,makan... time tido, tido...

Tu org sebelah tu... tak mo mengendap ke? Biar dia terkujat tengok aku... Ooo masih mara lagi dengan kejadian ari tu... nanti ko... ada masa aku mengendap ko pulak.... hahaha tak hingin ok!

NOTA KEPALA :- Actuallykan kenapa aku update citer secara maraton? Aku mmg nak belajar auto publish ni... sebenarnya aku buat ni khas tuk tatapan akak sepupu aku kat Canada tu... sian dia sorg2 kat sano...jauh di mata dekat di hati... actually mak aku terlebih excited sbb dia tahu Angah read my blog everyday... So korg kalau ingat aku update sbb mengadas2 korang silap... macam aku bagitahu... family aku kat Singapore, Canada and Dublin jauh dari mata... so dengan blog ini aku harap diorg akan rasa dekat dengan aku walaupun aku jauh beribu batu...so dlm blog aku sekarang bahasa kena cover dah tak leh nak lepas geram kat org sesuka hati :p boring tapi aku happy :)


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

Hasra_Razali said...

oo...gini rupanya hang tgh chatting ngn aku...sungguh suci & sejuk hati...hik hik hik..

Ingat di waktu kejadian,aku yg tgh mgadu lapo...g bersiram dulu..hehe..

p/s: Sambal singapore buatan ibu mu memanggil2 la...hahahaha...

Suki Cida said...

hasra- meh la dtg umah... tapi kalau tak sedap tutup mata je la yer... heheheh...

Me, Mrs Taj said...

klu akak p mengendap dia, lg la dia suka, tp takut akak plak yg demam!!! kui kui kui

Suki Cida said...

mrs taj - hahah... bukan pengsan darling... akak koma terus kot... hahahah

Unknown said...

ada gak crite gue yek...
cida..tu la blogger tegar namanye...

xpe2..now simpan duit ye beli E71...at least nampk gak duit tu ke mana kan?

iKHMAR said...

Ya ampunnnnn..,,,sungguh suci lagi murni wajah ustazah Suki Cida ini. Serius..sgt innocent! hehehe=p

Suki Cida said...

ellyn - tu la... bengkok jugak sbb 2k... sedap kalau ada yang sponser... macam kak ellyn, hhehehe...

ikhmar - awwwww begitu la gamatnya adik ikhmar...hehehe