Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, October 18, 2008

Tiada ertinya...

* Turn on mode jiwang ok dokie...

Tetiba sepi... tetiba je sunyi... tersentap aku dengar and tengok vedio yang aku jumpe kat YouTube... just wanna share... thanks guys you been helping me alot since i open this blog... i can share everthing here...

Dont worry... sentimental sikit je... biasalah... kang lepas tu oklah... tak kisah la org nak kata ego aku setinggi mana punkan? Tapi hidup perlu di teruskan... cukup bagi aku kehadiran family, kawan2,kamu dan kamu dan aku tak perlukan lebih dari itu... tak di nafikan sakit tapi aku percaya semua tu sekejap je... ok aku dah mula degil di sini... hahahah... tak pa... semua ada hikmah :)

Enjoi the vedio clip yah...






The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

iKHMAR said...

wah...pandai dia susun pic dlm video nye erk...Best2! membelai jiwaku..Huhuhu

Suki Cida said...

ikhmar - aah.. sangat menyentuh

Me, Mrs Taj said...

layaaannn...zas!!!!

Suki Cida said...

mrs Taj - sedapkan? sesekali jiwang.... heheh