Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 13, 2008

Kunjungan Raya

Kunjungan raya... bukan aku ke umah org.. tapi org pertama yang raya umah aku ialah Nizam's Family... anak pak cik aku... parents Si Naufal and Nazmi... kebetulan Kak Ina ada, so dia jumpa la akak dia kat umah aku...

Aku mmg malas nak tolong... sedap mengajor anak buah aku ok! Sampai sepatutnya aku update blog petang semalam... terpaksa tunda sampai le anak buah aku balik...

So layan gambo je la dek non yer... akak malas nak cerita... boring... mata pun dah mengantuk. Gigih aku update citer ok tak mo kasi korang buhsan! Chewahhhh

Kak ina yang masak... heheheh... rajin sungguh akak aku ni... dia masak soto...sodapppp....

Alamak salah upload la... malas nak delete... korang layannn je la ok!

So yang parents makan... anak2 aku jaga... cehwah... Vangga ooo Naufal nak aku... itupun setelah dia ku umpan dengan Upin and ipin kat lappy ok...

Diam... bagus... suke budak macam ni... khayal oooo... tapi masalahnya bila Upin and Ipin dah habis... dia suruh bukak DVD

"Ukak ni... angers... (Power Rangers)"

I guess any action movie dia akan panggil powe rangers kot.... kan kak Nadia? (If she read this blogla,kan?)

Anyway... continue nanti eh!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

iKHMAR said...

Uittt,
sedapnye soto..da lama x mkn...

Ala tomeinye NaufaL!!!

Suki Cida said...

ikhamar - pas ni leh makan... aah comelkan?!!!