Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 13, 2008

Nazmi, Naufal and Mira...

Semalam Nazmi dengan Naufal memula dtg memalu kucing... si abang tak mo masuk umah aku... kena umpan kucing baru nak masuk. Nazmi pun sama... kena umpan kucing baru nak masuk umah aku.... so tengok yek gelagat diorg LEPAS diorg dah kenal semua org...

Manja-manja dengan busu Raudhah. Ajak tengok mieow...

Makan kak Mira...

Tengok betapa kepohnya dia bila mak dia buat susu tuk dia...

Lepak minum susu... yang berselimut tu betul tak hormat... slumber badak baring... ikut ati aku nak tampo je... badak pun tak slumber macam dia ok!

Naufal lak bz dengan ceriter kartun dia... puas aku pujuk dia ok! Umpan macam2.... hasilnya?!

Taraaaaa... dia nak kat aku oooo

Layannnnnn... kang nangis susah aku...

Amacam? Ada tokoh ibu mithali tak? lalalalala

Mira yang kebosanan bila suruh mengalah sbb Naufal nak tengok kartun kat lappy, dia terus main rambut mak aku... kahkahakh... tention member.. tak pa kejap je ok kak Mira.

Yang kelakar pasal diorg ni... dengar ayah dia cakap "OK JOM..." takut dia kena tinggal... bangun siap2 salam org ok...nak balik...

Time ni sangat kelakar... semua gelak ok... bijak tul budak ni... bapak aku bagi dia dengan abang dia duit sorang RM 5... aku rasa second round bapak aku bagi diorg ni... sbb diorgkan raya Melaka, than bagi Nazmi sbb Naufal malu-malu kucing... Nazmi ambik duit tu bukan dia bagi abang dia, tapi dia hulur RM 5 kat mak dia... pastu dia pegang RM 5... hehehe cute yeh...ngahngahngah...

Erm... umah aku kalau ada budak kecik tentu kecohkan? heheh tak pa... tak lama lagi, layan la Suki sampai ko muntah ijau... hahahah



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

iKHMAR said...

Hahaha...
mcm2 peel.Sgt lah klakor!

Suki Cida said...

ikhamar - nama pun budak2 darling

pearl'E.J said...

haaa ape lagik yang?? bila leh makan nasi minyak ni?? hihihihi...

Suki Cida said...

pearlej - ah la kak ej... doa la.... nak cepat2 ni...