Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 22, 2008

Rayyan

Pidah gi buat 3D scan kat Pantai Medical Centre kat Bangsar ( yer ke?) agaknya la... aku tak tahu kat mana tapi yang pasti Hospital Pantai...


Alhamdulilla keadaan Mohd Rayyan baik ajo... ok dah di confirm kali ke dua yang baby boy! So seronoklah bila Mama dia dengan Papa dia balik dok cerita pasal baby... dia buat 3D scan... sbb nak tengok anak sihat atau tak... alhamdulilla doktor kata baby sempurna...


Jom tengok gamba Rayyan... ok jangan terkujat sbb Rayyan baru masuk 5 bulan kandungan ok! So tak sempurna lagi... aku pun tak berapa nak faham gamba ni... banyak kali jugak tengok dan akhirnya aku pahan sikit2...

Click gambar tuk image yang besar.

Muke Rayyan...

Yang ini bukan 3D... Very the shy boy... dia tutup muke dia. Macam aku cakap, kalau org bagi aku image ni, aku sendiri tak tahu apa kebenda gamba2 ni... tapi bertungkus lumus jugak papa dengan mama dia dok terangkan aku... besar tu la kepala ko Rayyan... heheh... teringat la mama hang kecik2 kepala besar... ingat angah? Kak ZY? Pidah kepala besar bulat and we called her anak kartun? Wakakak...

Kaki dah terbentuk... itu je yang aku kenal... itu adalah kaki... yang aku bulatkan tu little birdy dia...

Happy bila tahu baby sihat... Pidah pun tak banyak meragam mengandung... naik pelik jugak... may be sbb Shaiful dah tunjuk sickness kot... ni barulah ok... kalau tak pening memanjang, mengidam memanjang, demam memanjang... kuikuikui...

Tak sabar ar mak long! :) Bulan 12 ni mmg shopping habis2an tuk Mohd Rayyan Khenhaizi....



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

Deqna said...

seronoknya... cida bakal mendapat anak buah tak lama lagi... & of course your sister pun happy sgt.. i'm happy too

Suki Cida said...

Deqna
Aah la... asik berkepit dok citer anak buah org lain... kali ni rasa lak anak buah sendiri... nak pukul, cubit pun darah daging sendiri... hahahah suke2 nak pukul anak org yek

iKHMAR said...

Uit,..
mak Long sekodeng little birdy Mohd Rayyan Khenhaizi!!! Huhuhu~
Selamat menyambut baby ...!

Suki Cida said...

ikhmar
Hahah tengok anak buah sendiri punyer... heheh tak salah... hahah timer kasih

Suri said...

oh bestnyerrr

Anonymous said...

Selamat menyambut anak sedara xlama lagi kak cida eh..

sedap namanya..
harap2 kalo nurul prgnnt lagi,dpt anak lelaki lak..suka..!

Suki Cida said...

Suri
Tu la...nak tengok boleh lawan tak Puteri Hanna Sofia tu... heheh... aku terbayang2 ketembaman dia :)

Nurulz
Akak suke budak... selalu tumpang anak buah org je... dah ada anak buah sendiri happylah...

Akak doakan Nurulz di murahkan rezeki ok!