Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 22, 2008

Nenas ooo Nenas

Ingat entry aku pasal aku beli Nenes kat Jusco kelmarin? Ha....jom korang tengok dan telan ayaq liur yek gamba2 ni...aku malas nak cerita kesedapan nenes... aku bukan minat sangat nenes ni... tah tetiba tengok Didi makan ari tu boleh la pulak teringin.... heheheh.... kalah badak bunting la aku ni...

Nenas yang di potong tomei-tomei.... yang sangat bersesuaian dengan gadis yang manis dan molek seperti aku.... hahaha ~sila muntah~

Takpi lagi sedap kalau nenas ni dimakan dengan?!!!!

Aku lebih suke makan dengan garam... masam and masin.... tapi mak aku surh aku try dengan....

Cili kicap dan guler.... memula pelik... tapi bila menerai... aku suke makan cili kicap dengan gula ni kot.... wahhhh sedapnyaaaa....

Jemput semua.... sedapppppp




The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

Deqna said...

mak aih... byknya garam tu cida... mana leh makan garam byk2 tu...

tapi kan nenas cica kicam, gula ngan cili api memang power... selalu wat camtuh.

zbelleza said...

tak brape nak suka makan nenas ni nanti sakit lidah..hukhukhuk..tp kalo rebus dulu ngan gula pastu masuk fridge br makan..auummm..sedapppp..

Qasehsufi said...

salam..wah...kalah org yang mengandung nih..makan..makan jugak tapi jgn sampai sakit perut sudah la yek cik cida...nanti muka yang manis jadi masam + kelat pulak..he..he..

Unknown said...

perghhhh bestnye...
tapi ena takle makan byk nenas, nanti gatei lidah huhuhuhu

Suki Cida said...

Deqna
Cida suke ooo makan benda masin... heheh terukkan, kalau makan apa masam prefer letak garam... tu yang mak cida buat kicap tu... try macam leh time... mak letak cili api lagi... wahhh tertiuq sekali lagi

Zbelleza
Rebus dik? h akak tak suke jugak sbb lidah gatei... tapi org kata yang itam2 kat nenes tu yang buat gatal... mak akak potong sampai nipis... hehehe...

Qaseh
aah la... macam org mengandung la pulak saya ni... ni nafsu makan membuak2... geram tul tak leh nak control

Ena
sama la tak suke sbb lidah gatai... tapi tetiba teringin... erm banyak benda yang cida teringin yer ena... hahah layannnnn

Anonymous said...

perghh..
sdpnye!
terliur beb!

iKHMAR said...

Huish...
mmng terliuq nebgok model tersebut mkn nenas...! Wakaka~