Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 21, 2008

Rizal and Izat

Dr Jusco sampai umah dalam 715 macam tu... sekali tu tengok cozen aku dtg...Kebetulan diorg baru balik rumah terbuke kat kawasan umah aku dan diorg singgah umah aku sekejap... tapi diorg ni dtg tak bagi tahu la... sian diorg, mak aku ada agenda nak attend umah terbuke... kak ina pun ada agenda dengan suami nak gi umah terbuke pelanggan abang Amir kat Shah Alam... aku lak nak kuar balik sbb dah janji nak tngok wayang dengan Mirin dengan Didi...

Tapi diorg tak kisah... lepak sekejap je... semua org siap2 nak kuar lepas Magrib... berbual sikit lebih kurang, Cik Hasra pun minta diri nak pulang... aku solat Magrib sekejap, zazazzzz kuar sbb takut lewat, ingat nak bawak Mirin dan Didi makan sebelum tengok wayang pukul 9 malam...

Sori bro yek... yang duduk kat lantai tu Izat and yang duduk atas sofa Rizal... sian korang... lain kali kalau ada rumah terbuke kat Klang bawak ar aku... aku make up tebal2... confirm korang tak malu ar nak bawak....kuikuikui...

SELAMAT ARI RAYA YEK BRO...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

zbelleza said...

xyah make up tebal pon dah tantek dah..nanti kalo make up tebal2 jd cam opera cina plak kang..lagi la haru dibuat nyer..

Suki Cida said...

zbelleza
Sbb tu diorg tak nak bawak akak...wakakak... bikin diorg malu jo