Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 21, 2008

SR

Kita ke SR makan kek jom....

Aku kalau ke SR menu wajib aku selalunya Noodle in Tom yam and Choc Ais Blande... tapi dah kenyang makan kat umah SURI (walaupun tak kenyang sebenarnya sbb banyak benda nak makan tapi malu) so perut hanya mampu menerima one slice kek...

So aku order


My Drink

My Fav Cake... Choc Mud Cake

Hot Choc pilihan Cik Hasra... mentang2 sakit, dan dan pilih yang panas yek...

Tapi tetap mintak brow wit ais crem... heheheh. So dear friend tak ada beza ler...

Yah itu dia... Thanks Cik Hasra belanja gue tuk hadiah harijadi yang lepas... Thanks so much...

Dan sebagai Blogger yang tegar (ewah giler kuasa nampak ) resit pun kena ambik jugak... erm ni datang la hantu rajin nak ambik gamba... kat umah SURI memalu lak... heheh

Ya dengan Vangganya.... belanja cida Pizza hut pun ok Hasra....tapi both of ur kenyang nak mampuih...

Tak pa nanti bebila kita gi Pizza hut lak alrite Darling...


Again... time kasih sbb sudi temankan Cida yek Hasra :) Oh abaikan muka aku yang macam beruang kenyang tu yek... buruk tul...kembang semangkuk!

Cik Hasra dah janji dengan Mr F dia nak jumpe... nak bagi rasa Big Apple... so aku suru dia balik awal sbb kita sampai umah magrib gitu,kan...kang nak balik Kajang lagi. Lepas ni nak kuar lak dengan anak buah ai... sian dia menunggu dia Umah....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

8 comments:

zbelleza said...

sgt mengancam choc ais blanded tuh yerk..hurmmm

Suri said...

benci, pi SR tak nak ajak aku kan...

hehehe walaupun ku tahu aku takkan dpt kuar sbb open house aku time tu.. hehe

Suki Cida said...

zbelleza
Sedap bell... yum..yum

Suri
Kokan janji nak belanja aku starbuck... SR ni tak sedap... hehehe...

Anonymous said...

walla weii..sedapnye nampak brownies tu kak cida..nak skett..

iKHMAR said...

wah...beruang kenyang katanya.. xde lah! mcm merak kembang semangkuk je.Sangat cantek!

Suki Cida said...

nurulz
Ambik nurul jangan sogan2... heheh...

Ikhmar
alah ikhmar ni puji melampau sangat ler dik... heheh segan akak...

Hasra_Razali said...

sama-sama cik cida...and thanks jugak teman kan hasra utk hari itu..

p/s: len kali kita g pizza lak ekk? bila ekk? tunggu laa...tunggu hasra dtg ngn CCH kita g jenjalan kt pizza hut lak ekk..

Suki Cida said...

hasra
Klau dtg dengan CCH kena jalan jauh2... ahhahahah.... dekat2 tak syokkk