Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 20, 2008

Berjalan bersama Cik Hasra

Lepas ke rumah SURI aku ajak Cik Hasra jalan2 ke Jusco Bukit Tinggi Klang. Tapi sebelum tu, aku bawak Hasra ke Butik Saloon Vannesse International... ingat entry aku ari tu? Dia dah berkenan dengan produk tu... akak tu promosi baikkkk punyeee.... niat hati nak tahu je yek Cik Hasra? Tapi terbeli jugak yek? Aku tak bersubahat... macam aku cakap entry aku yang lepas tu tak ada niat ooo nak suruh dia beli ke apa... tapi Cik Hasra nak menerai... habis RM 150 dia... siap akak tu kata jumpa aku kalau ada masalah.... larikssss.

Tapi betul la aku sendiri pakai product ni dah 7 tahun... lama tukan? in fact adik aku pun pakai. Perubahan yang amat ketara. Tapi sekali lagi, aku tak tahu la, tapi aku serasi dengan product ni. Lepas dah beli Vannese tu, kitaorg pun gi la ke Jusco Bukit Tinggi sbb Cik Hasra dah teringin nak makan Big Apple dek gara2 entry aku yang lepas...so kita ke Big Apple sekali lagi.

Pilih jangan tak pilih....

Member dok excited nak rasa Big Apple ni... tak agak2 ambik satu kotak yang ada 6 piec.Aden hanya jurugamba :(


Pilihan-pilihan donat yang ada

Mamat casher tu mcm nak telan aku jo... dia yang posing... takut akak dik!!!

Aku tak kenal pun cino2 ni... saje nak tunju korg yang aku ni pembawa rejeki di sini ~haktuiiii sila muntah you all~ tetiba je ramai org beratur kat belakang...tadi waktu kitaorg masuk pekerja-pekarja siap berbual2 tak ada kerja.Dan dan ramai... vangga la tu konon... hahaha...

Ok Cik Hasra dah puas hati da. Jom... aku nak lepak secret receipies lepas ni...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

11 comments:

Hasra_Razali said...

Hahaha..suker nyer hatiku..ye la...apa aku buat, org duk ambik gmbr aku..kui kui kui..itu yg best kalau ada yg sekepala cmni..ni kalau kuar ngn org takde perasaan nk ambik gmbo tu..uissshhh tention akak tau!!

big apple mmg best sgt sgt sgt sgt!!

p/s: Cida..y not lepas ni hang try tukar bidang kerja tang marketing...i rasa u nyer PR orait what...hang citer psl Venesse,hang citer pasal Big apple, hang citer psl smbal singapore, smua nya aku teringin nk try...dn hasilnya smua nya tak mengeciwakan...cuma satu je la masih lum ada result dia, kena tunggu lagi 2 minggu (lupa nk ckp kt hang, jgn citer psl hal venesse ni kt blog...) hang dh citer..tak pe la..ha ha ha..vangga akak, dik..!! aku tak yah update blog aku,aku suruh org g blog cida aje ekk..haha

Suki Cida said...

hasra

hang comen ke buat entry ni? heheh ok je...coment pepanjang akak suka.. well tu la... gamba aku lak tak ada... wakaka... jadi PR? fail la... marketing is not my thing... tapi rasa kegunaan blog ni bagus jugak kalau tanya opion oklah... macam org tu nak try big apple takut tak berbaloi at least tengok blog ni nak cube... tapi kalau part makan sori ya... akak ni dah macam badak bunting semua sedap...ngeh ngeh ngeh

Unknown said...

keje makan jek cida ni :P
cida, jom minggu depan kiter jumpa nak ihikss

LubLy said...

nak big apple gak...xkireeee

Suki Cida said...

ena
aah la ena... makan sampai dah rasa berat dah ni... jom... nak mai klang ke ena? bole je... inform yek...

nuarish
Pergilah ke Big Apple yang berdekatan... kang abang sayang awak balik nanti pergi la...

LubLy said...

xnak abg syg blanja...nak akkkkkkkakkk blanja...upahhhhh...opssssss:p

Suri said...

apa la yg best sgt big apple small apple ni... aku mkn sekali je dah muak weh.. seketul pun takleh nak habis pasal manis sampai aku sakit kepala. hehehe... eksyen aku kan.. hehehe

Suki Cida said...

nuarish
Tak sama... kan upah akak kata nak ajo buat blog? kuikuikui

Suri
oklah sue dr dunkin aku tak leh nak telan lagi muak... tapi manis mmg ar... tersangat... aku makan pun max yang boleh masuk 2 je... muak jugak...

iKHMAR said...

tu la...iKHMAR da kata (bila masa iKHMAR kata...kehkehkeh) muka sweet kak Suki Cida bwk untung punyeeeee!

Suki Cida said...

ikhamar
meh bagi add rumah... kena bagi special delivery ni... banyak sangat memuji...kuikuikui....

iKHMAR said...

Hahaha...apa salahnye.iKHMAR xde adik beradik. Kang puji ibu nnti, dia kembang tak kempis2 plak.. Hehhee.