Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 17, 2008

The Big Apple...

Aku dah lama ok nak makan big apple ni... sejak puasa lagi... tapi tak tercapai hasratku... melihat doktor Shieda dengan Doktor Hanna gi dating makan Big Apple... aku jadi BADANG!!! Nafsu makan aku melampau2... macam badak bunting... nak itu nak ini...

Ahhhgggg tak pa makan... kang diet... bila? Tah la... bebila la... janji makan...yum yum yum...

Aku pilih 6 Pics in one Box... and semuanya sedap2... tak tertahan nafsuku....

Time to bayar....aku la bayar... Didi sekali lagi di paksa ambik gambar aku ok!

Akhirnya aku dpt Big Apple... *sambil menari2 keriangan... yeh yeh...sodapppp

Sampai rumah semua dah jadi nafsu beruang... lapo tetiba jekan... ini kotak... meh tengok isik dalam ni yeh...
Semua coklat... my fav... pidah dengan Didi kalau benda coklat ni mmg tak tolak...cume yang pink tu, mak aku nak... mak aku ni pelik sikit tau... dia suke makan makanan warne merah... tak merak pink.... sedap tak sedap belakang kira... kalau order air pun, air apa? Tak kisah janji merah... wahhh hebat... minum water color la ibu... *whaahhhh anak kurang ajar! Nasib makanan tak request macam tu... cume kat Big Apple dia request the pink kaler.

Yang pasti semua sedap... yang pink tu aku tak rasa... tak minat! Tak bernafsu pun nak menerai korang....

Nampak lawo kat kedai... balik very the cair... tapi sedap... tak rugi u all... try la... gi ke Big Apple yang berdekatan... kalau tak ada makan jo Apple...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

Intan said...

sodapnyer big apple tu...saya pon suka big apple dan jco! sungguh wajib di makan setiap minggu..anyway first time lawat sini..salam perkenalan!

Suki Cida said...

supermummy - mmg sedap giler... jco je tak pernah try... nak try jugak... ada lak kata tak sedap... erm mesti try ni... any salam perkenalan... dtg la selalu yek

Unknown said...

cida, best ke donut tu ek..
tgk cam best tapi huhu serun plak nak makan cuz design dia tu ihikss

iKHMAR said...

Gulp...
sodapnye! tgk gambo pon sodap apatah lagi biler dah mencecah atas lidah...Fuh! mabeles~

Suki Cida said...

ena- sedap ena... kalau dtg KL atau kat sana ada... try la... mmg tak menyesal... kakak dengan adik mesti suke...

Ikhmar - tau tak pa dik oiii...sedap

Hasra_Razali said...

SEDAP JE NMPAK...NNTI NAK BIG APPLE LEH? TAK PNAH RASA LAGI...

Suki Cida said...

hasra - jom... satu hari kita gi, ayang belanja... yehyeh