Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 17, 2008

MC

Semalam MC oooo (sambil kelip2 mata...)

Bukan sakit pun... sajer malas nak gi kerja, bole? Tak la, aku dah siap gi kerja da ok... pastu separuh jalan boleh aku sakit perut... adeh lemah tul badan... so singgahlah Petronas... dah lepas hajat, perut still sakit2... so ambik keputusa balik uma.

So dlm kul 2 macam tu bangun pergilah klinik... mak aku kalau aku tak kerja dia mmg suke nak ajak aku jalan2. Si pidah pun MC... demam... so best la ada kawan... itu sebenarnya...

* Aku buat pendaftaran...*

Aku harap sangat ok dpt MC... kalau aku gi klinik penawar yang ari tu mak aku gi comfirm tak dapek....

Tapi muke aku tetiba sembabkan?kukuikui baru bagun tido sebenarnya...dan aku dah gemuks ok... tengok pipi aku... tak lama lagi dah tak dpt idung la...

* Muke yang sangat very the segar ok!*

Tapikan bila kita menipu tentu Tuhan nak tunjukkan? tetiba je aku rasa badan panas, perut dah mula bergelodak ok.


*My best friend...*

Mak aku mmg rajin meneman aku... lepas ni banyak tempat yang kami nak pergi ok... kukuikui... aku cerita kat next entry ok! Mana aku pergi semua...

Masuk bilik doktor... berpeluh jugak la... tetiba perut sakitkan? Doktor tu sangat baik ok... lepas bagi tahu aku sakit apa... masalah aku suka sakit perut pepagi, so Doktor kata aku kena elakkan minuman yang bersusu sbb itu yang buat kita kerap sakit peyut.... oh tak tahu... sekarang sudah tahu...

Ok menunggu nama di panggil tuk ambik ubat... confirm ubat2 ni jadi perhiasan kat umah... menjadi koleksi dlm kotak ubat umah aku je la ni... Percayalah kerana ianya benarrrrr... Aku kena bayar RM 30... oklah... pastu claim company... keji ooooo.... keji kan..kan...kan.... tak mo ambik leave sbb nak bos bayo balik leave end of year... sekali lagi aku keji kalau bab duit ni!

Ini tak penting... yang penting adalah......

Harussss oo claim... kalau bos aku nampak ni.... you fireeeeeeedddddddd

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

10 comments:

Hasra_Razali said...

So...amacam pagi ni? masih sakit2 ke..ala cian nyer princess sorang ni...:-)

Suki Cida said...

hasra - tu la org kata jangan menipukan... ari ni dah sakit betul2... siap demam ni... waaaa tak mo tipu dah

Deqna said...

hehe biasalah tu, cam baru2 ni tau saya pun mc gak, masa kat rmh tak lah rasa demam pun cuma ulser kat mulut je, pastu doktor cek dia kata memang ada demam.. terus dpt mc..

yg lagi bestnya my husband pun mc gak sbb dia cirit birit.. yg mengukuhkan lagi dia kena cirit, sampai klinik terus meluru ke toilet..hehe

Suki Cida said...

deqna - hahah itu sudah bagus tu... nak tipu pun tak leh... bagus la perut en shah... seronok kalau mc adaorg kat umah yer tak? kalau dengan husband lagi la syokkk... depan mata tak yah pikir apa-apa yeh...

Unknown said...

hahahahha
btol...btol...
p klinik yang penting MC!!
obat2 taruk tepi tapi kalo dh sparuh nak mati baru makan ekekeke

iKHMAR said...

Wakaka...
adat lah org bekerje...hehehe!

Suki Cida said...

ena...
tu pasal... nazak baru makan ubat... eheheh...

Ikamar...
yer ke? rasa akak je buat macam ni... maleh nak gi kerja...

iKHMAR said...

parents iKHMAR pon buat mcm ni gak!!! Wakaka~

AzuraNizam said...

klinik ravi...hahhah..dulu my excollegues selalu g clinic nie..senang dpt mc...seyes..buat muka toya sket terus dpt...hikhikhik..

Suki Cida said...

ikhamar- kalau paents buat gini confirm la mmg org kerja buat gini

azura - oh yer ke? dok yang sama? ahh senang sikit doktor ni zura... kalau yang lain mau dia kata u boleh masuk kerja balik... hahah