Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 17, 2008

Posto...Posto

Hadiah birthday apek aku tak hanto lagi ok... berhabuk kat umah aku tu... member dah tak saba... nak merajuk setiap kali aku kata aku belum hanto lagi...

Aku citer kat mak aku,

Aku :- Kawan org tu dah excited ibu, siap bagi pesanan kat tea lady kat opis dia tolong ambikkan hadiah tu kalau dia tak ada kat opis...
Ibu :- Alah.... siannya... belilah T-shirt... sian dia kang tengok hadiah tu mesti hampa sebab kecik. At least T shirt dia suka.
Aku :- Malas..... tak ado duit...kalau ado pun buat apa...
Ibu :- Pakai la duit ibu
Aku :- Baik ibu belikan along baju... ada juga paedahhhh...

Lalalala... again you all mak aku overrrr... dia ni bukan apa... dia tak leh tengok org yang mengharap... dia kesian si apek menangis tengok hadiah aku yang murah dan tak berharge tu... bagi dia org yang sambut Bitthday mestilah happy... jangan layan mitos mak ku ni... mengarut!

So tadi aku gi la pos office anto hadiah tu...

Mak aku ni peramah... siap tanya bila boleh sampai...hilang tak barang ni.... layannnn....

Juru gambar pada ari ini adalah si Didi... kes paksa ok... tak berani nak pakai camera... sbb ramai org tengok... dia sendiri malu... tapi tuk blog... aku tak kisah! Ambik...ambik... kang aku bertukar menjadi ijau!

Macam2 suruh isi... malas punya org... bukan puasa pun... tolong ar tulis...

Dah menulis kena tampal stam pulak! Uhhhh dah register nak jugak stam ke?

Tak pa la...janji barang sampai dengan selamat... to Apek... sori yo! aku lengah2kan hadiah mung...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Hasra_Razali said...

Wahhh dh ambik MC, terus dh ok ekk....

huuuwaaaa....aku lak cm nk kena mc harini, tp dh takde makna, dh separuh hari kerja dh pn....

iKHMAR said...

Bestnye ibu Kak SUki Cida menemani walau di mana jua akak berada.. jeles woo~ coz ibu iKHMAR tak pernah teman g skolah..Wakaka, *Harus ditempeleng iKHMAR nih!

Suki Cida said...

hasra - hahah gunelah hak anda sebagai pekerja...

Ikhmar- la... waktu akak sekolah mak akak tak pernah la ikut... cume tu la tak tahu since bila, tapi mak akak dah jadi best friend ever... tak leh nak berpisah da...